וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אנדרואיד? יש לנו בשורה בשבילכם: בקרוב תקבלו עדכוני תוכנה על בסיס חודשי

15.5.2018 / 11:12

כל בעל מכשיר אנדרואיד יכול להעיד על זה שהוא כמעט ולא קיבל עדכוני תוכנה ונשאר עם הגרסה הישנה או שלא קיבל עדכוני אבטחה חשובים בזמן. כעת נראה שהכל הולך להשתנות

חברת גוגל מתמודדת מול ביקורות קשות על כך שמכשירי האנדרואיד מתעדכנים אחת לכמה חודשים, במקרה טוב. מדובר גם בעדכוני אבטחה, קריטיים לאבטחת המשמש וגם עדכוני תוכנה כמו גרסאות אנדרואיד חדשות. כעת גוגל עשויה לחייב את היצרניות לשחרר עדכוני אבטחה ועדכוני תוכנה, על בסיס חודשי.

"יש לנו מיליארדי משתמשים ברחבי העולם, והמטרה שלנו, בתור חברה, היא לתת להם את ההגנה הטובה והחזקה ביותר עד כמה שניתן, כך אמר ראש חטיבת האבטחה בגוגל במסגרת כנס ה-I/O השנתי שנערך לפני מספר ימים ונחשפו בו גם פרטים חדשים אודות מערכת ההפעלה הבאה של האנדרואיד - אנדרואיד P.

אנדרואיד P. צילום מסך, צילום מסך
בקרוב תקבלו עדכוני תוכנה על בסיס חודשי./צילום מסך, צילום מסך

לדבריו, גוגל כבר חתמה על הסכמים עם כמה מיצרניות האנדרואיד השונות וזאת במטרה להפעיל לחץ ולהגביר את קצב העדכונים במקרה של בעיות אבטחה קריטיות כפי שקרה לאחרונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ראש חטיבת האבטחה לא פירט בשלב זה על אילו יצרניות מדובר. עם זאת, ניתן אולי להסיק ולהבין על איזה יצרניות מדובר אם נסתכל על היצרניות שמציעות את גרסת הבטא של גרסת האנדרואיד החדשה כמו: נוקיה, שיואמי, Vivo וואן פלוס ועוד.

למרות שגוגל מתעקשת וסופגת במקביל גם ביקורות רבות, מדובר באתגר עצום בשבילה ובשביל היצרניות. בניגוד לאפל שמשחררת את עדכוני התוכנה ויודעת איזו חומרה ובאיזה מכשירים מדובר בדיוק, באנדרואיד קיימים אלפי סוגים של מכשירים שמגיעים עם חומרה שונה, ממשק שונה ואינספור יצרניות, מוכרות ולא מוכרות. גוגל כבר היום שולחת עדכוני תוכנה אך ליצרניות, הן נדרשות לבצע התאמות ואחר כך לשחרר את העדכונים למכשירים, מצב שהיום לא קורה וזו בעיה גדולה, כאשר מדובר בעדכון אבטחה חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully