וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלי לקרוע את הכיס: שלושה סמארטפונים עד 999 שקלים

16.5.2018 / 10:41

הודות ליצרניות הסיניות ואחר כך ליצרניות הוותיקות שישרו קו, אנחנו יכולים להנות היום מסמארטפון זול מבלי להתפשר על הביצועים. אספנו לכם בדיוק שלושה מכשירים במחיר משתלם, מבלי שתצטרכו לקרוע את הכיס ואפילו תחזרו עם עודף מ-999 שקלים

מזה זמן רב שאנחנו יודעים שסמארטפונים זולים לאו דווקא מעידים על איכות או טיב המכשיר אלא להפך, דווקא מכשירים זולים יכולים להיות ברמה שהיא לא נופלת בצורה משמעותית ממכשירי הדגל. זאת הודות ליצרניות הסיניות שהביאו מכשירים איכותיים עם מפרט מתקדם וגרמו לחברות הוותיקות ליישר קו, כך שניתן למצוא סמארטפונים משתלמים גם אצל LG וסמסונג. המכשירים הבאים כוללים מערך צילום מצוין, ערכת שבבים איכותית וגם עיצוב לא רע בכלל. אם אתם מחפשים לרכוש מכשיר חדש, עשינו לכם סדר עם כמה המלצות משתלמות שיאפשרו לכם לקבל מכשיר עם ביצועים טובים ולא תקרעו את הכיס.

LG Q6 - מכשיר ביניים בעיצוב פרימיום

חברת LG השיקה בשנה שעברה את ה-Q6 כגרסה הצעירה יותר של מכשיר הדגל ה-G6. מכשיר הביניים הזה מנסה להקנות למשתמשים תחושה יוקרתית ורמת ביצועים גבוהה במחיר שלא יפגע בכיס, ולרוב מצליח בזאת. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ', עם שוליים צרים ביחס מסך 18:9 ברזולוציית Full HD+ עם ציפוי זכוכית גורילה 3 נגד מכות ושריטות. בלבו נמצא את ערכת השבבים סנאפדרגון 435 מבית קולאקום לצד 3 גיגה של זיכרון עבודה - שילוב סטנדרטי למכשיר ביניים. מערך הצילום כולל מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית ומצלמת 5 מגה פיקסל קדמית בעלת עדשה רחבה. זהו בין הסמארטפונים הבודדים ברשימה שלנו שמגיעים עם עיצוב פרמיום, מסך מרשים וחומרה שתספיק לשימוש ממוצע ואף יותר. מחירו ביבוא רשמי עומד על 950 שקלים.

LG Q6.
"עיצוב פרמיום במכשיר ביניים".

שיאומי רדמינוט 4X - מכשיר הביניים הפופולרי בישראל

אם משהו עובד, לא צריך לתקן אותו - אבל אפשר לשפר אותו; וזו בדיוק החשיבה שהייתה לשיאומי מאחורי הדגם הזה, שזכה לפופולריות רבה בישראל. Redminote 4X של שיאומי הוא הצלחה מסחררת בזכות מחיר אטרקטיבי ותמורה גבוהה מאוד למחיר. זה אחד הסמארטפונים הזולים ביותר שניתן למצוא, ולא תצטרכו להתפשר בו על דבר. מחירו עומד על 625 שקלים בלבד, בייבוא מקביל. בייבוא רשמי של חברת "המילטון" מחירו 950 שקלים. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת השבבים סנאפדרגון 625, לצד 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון עם אפשרות להרחבה. מערך הצילום שלו לא מהמתקדמים שיש - מאחורה מצלמת 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ומצלמה קדמית 5 מגה פיקסל. זה לא המכשיר המתקדם ביותר אבל הוא אחד המשתלמים. תיקון המסך שלו יעלה לכם רק 124 שקלים, וביחס למתחרים זה בהחלט דיל משתלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מכשיר הביניים הפופולרי ביותר בישראל"./מערכת וואלה!, צילום מסך

מייזו M6 Note - הכוכב העולה של מייזו הסינית

מייזו הסינית נחשבת ליצרנית סמארטפונים קטנה בעולם אך גדולה וותיקה בישראל. הודות למחירים אטרקטיביים במיוחד ומפרט מתקדם, מדובר באחד המותגים הסיניים המובילים בישראל. ל-M6 Note מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD ביחס 16:9, ערכת שבבים מתקדמת מסוג סנאפדרגון 625 לצד 4 גיגה של זיכרון עבודה ו-16 גיגה לאחסון עם אפשרות להרחבה. למכשיר זוג מצלמות אחוריות, האחת של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9 והשנייה 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.0 ומצלמה קדמית 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. נמכר ברשת באג, יבואנית מייזו, מחירו של ה-M6 Note מתחיל ב-799 שקלים. הגרסה עם 32 גיגה לאחסון תעלה 950 שקלים.

מייזו M6 נוט. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"מכשיר ביניים המספק תמורה מצויינת למחיר"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully