וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מתעדכנת: עזבתם את הקבוצה? מעתה לא יוכלו להחזיר אתכם

16.5.2018 / 17:24

פלטפורמת המסרים הפופולרית ווטסאפ, מתעדכנת שוב; במידה ויצאתם מהקבוצה, מעתה לא יוכלו להחזיר אתכם למעט מקרים מיוחדים. הדבר ימנע מספאמרים וקבוצות מעיקות לצרף אתכם שוב ושוב. עוד מוסיפה החברה פיצ'רים חדשים בקבוצות

מייסד ווטסאפ ומי שהיה מנכ"ל החברה עד לפני מספר שבועות, התפטר בעקבות מחלוקת עם חברת האם, פייסבוק. מייסד ווטסאפ שם לעיניו את נושא הפרטיות ויש שאומרים שהוא מי שהתעקש על נושא הצפנת ההודעות. כעת כשווטסאפ הבינה את גדולה של טלגרם, פלטפורמת המסרים שמתחרה ישירות בווטסאפ, החברה משחררת עדכונים חדשים שיגרמו לווטסאפ להיראות כמו טלגרם. העדכון מביא אפשרויות חדשות למנהלי הקבוצה ואם יצאתם מהקבוצה, כנראה שכבר לא תוכלו לחזור, למעט אם ישלחו לכם קישור בחזרה לקבוצה.

צירוף אדם לקבוצת ווטסאפ אחרי שעזב. צילום מסך, צילום מסך
לאחר שעזבתם את הקבוצה, לא יהיה ניתן להחזיר אתכם/צילום מסך, צילום מסך

לפני מספר שבועות החברה עדכנה את אפשרויות מנהלי הקבוצה והעניקה חסינות והגנה למייסד הקבוצה וכעת מנהלים אחרים לא יוכלו להסיר את המייסד. עוד אפשרה למנהלי הקבוצה, להסיר מנהלים אחרים מבלי להסיר אותם מהקבוצה לחלוטין, כפי שהיה בעבר. העדכון החדש מאפשר לכם התנהלות נוחה יותר בקבוצות, אם השם שלכם הוזכר בקבוצה גדולה, תוכלו ללחוץ על האייקון של הכרוכית (שטרודל) והוא ייקח אתכם לכל האזכורים של השם שלכם, ברגע שפתחתם את הקבוצה. האפשרות החדשה תגרום לכם לא לפספס יותר הודעות שבהן הוזכרתם, עוד תוכלו לחפש משתמשים ספציפיים בתוך קבוצת מרובת משתמשים על ידי שורת חיפוש חדשה.

עוד עדכון חשוב ומשמעותי הוא שבמידה ועזבתם את הקבוצה - המנהל לא יוכל להחזיר אתכם, כך שאם מדובר בקבוצה של ספאם או קבוצה שאתם לא רוצים להיות בה ועזבתם מרצונכם, המנהל לא יוכל להחזיר אתכם. האפשרות היחידה עבור המנהל היא לשלוח לכם קישור ייחודי לקבוצה ובמידה ותלחצו עליו, תצטרפו בחזרה אל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully