וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תתפשרו": ה-OnePlus 6 הושק בעולם. מתי יגיע לישראל וכמה יעלה?

16.5.2018 / 19:23

חברת OnePlus השיקה את מכשיר הדגל החדש שמגיע עם מסך נטול שוליים ומגרעת בדומה לאייפון 10. המכשיר מביא עמו חומרה מתקדמת ומחיר יחסית משתלם, עוד יגיע המכשיר בשבוע הראשון של יוני לישראל

השם BBK אולי לא מוכר לכם אך מדובר בתאגיד ענק שתחתיו נמצאים המותגים המצליחים ביותר באסיה ובעולם וביניהם Oppo, Vivo, imoo ו-OnePlus המשווק ברחבי העולם וגם בישראל. היום השיקה חברת OnePlus, הנמצאת תחת התאגיד הענק, את ה-OnePlus 6, מכשיר הדגל החדש של החברה ששומר על הקווים שעליהם הוקמה החברה: מכשירים מתקדמים בתג מחיר נמוך. מכשיר הדגל החדש יגיע עם המגרעת המוכרת מהאייפון 10 וממכשירים נוספים כמו ה-P20 וה-G7 וישלב קורא טביעות אצבע בחלקו האחורי של המכשיר לצד מערך צילום כפול.

OnePlus 6. יח"צ,
"חומרה מתקדמת ומחיר משתלם. החל מה-3 ביוני בישראל"./יח"צ

המכשיר מגיע עם מסך נטול שוליים כמעט לחלוטין בגודל 6.28 אינץ' ברזולוציית Full HD+ וביחס 19:9. עוד כולל המסך פאנל מסוג Optic AMOLED וציפוי זכוכית גורילה 5. המכשיר יגיע ב-2 תצורות, שתיהן יגיעו עם ערכת השבבים סנאפדרגון 845, האחרונה והמתקדמת והגרסה הראשונה תגיע עם שישה גיגה זיכרון ראם בנפח אחסון של 64 גיגה או 128 גיגה ואילו השנייה תגיע עם 8 גיגה זיכרון ראם ו-256 גיגה לאחסון. המכשיר יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוריאו האחרונה לצד הממשק OxygenOS 5.1 אותו החברה מפתחת. לטענת החברה, קורא טביעות האצבע הממוקם בגב, יפתח את המכשיר תוך 0.2 שניות ואילו זיהוי הפנים יפתח את המכשיר תוך 0.4 שניות בלבד. עוד למכשיר סוללה בנפח 3,300 מיליאמפר-שעה והודות להטענה המהירה שהחברה פיתחה, לטענתה חצי שעה של הטענה תספק יום שלם של עבודה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
one plus 6 black. יח"צ,
"יימכר במחיר התחלתי של 2,650 שקלים לגרסת ה-6 גיגה"./יח"צ

מערך הצילום של ה-OnePlus 6 כולל מצלמה אחורית עם שני חיישנים, הראשון של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 מייצב תמונה אלקטרוני, מייצב תמונה אופטי ועדשה נוספת של 20 מגה - פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7. המצלמה קדמית כוללת חיישן של 20 מגה - פיקסל ומפתח צמצם f/2.0. ככל שמפתח הצמצם נמוך יותר, כך החיישן קולט יותר אור, אחד הפרמטרים המאפשרים צילום טוב יותר בתנאי תאורה חשוכים.

המכשיר יעלה באירופה 519 אירו לגרסת ה-64 גיגה, 569 אירו לגרסת ה-128 גיגה ו-619 אירו לגרסת ה-256 גיגה. לישראל המכשיר יגיע על ידי יבואן רשמי - חדש בשם "סל נוא" והוא יתחיל להימכר בישראל החל מה-3 ביוני במחיר התחלתי של 2,599 שקלים לגרסת ה-6 גיגה ו-64 גיגה אחסון, 2,799 שקלים לגרסת ה-8 גיגה ו-128 גיגה אחסון ו-3,099 שקלים לגרסת ה-8 גיגה ו-256 גיגה לאחסון. הצבעים שיגיעו בתחילת ההשקה הם שחור מראה ושחור מט, בהמשך צפוי להגיע גם הצבע הלבן. האוזניות האלחוטיות החדשות של החברה בשלב זה לא צפויות להגיע לישראל. עוד יימכר המכשיר ביבוא רשמי באילת במחיר מוערך של כ-2,100 שקלים.

בפתיחת מסיבת העיתונאים השיקה החברה אוזניות חדשות, תומכות בהטענה מהירה וציינה כי 10 דקות הטענה יספקו עד 5 שעות של האזנה. עוד האוזניות תומכות בעוזרת הווירטואלית של גוגל. מחירן של האוזניות יעמוד על 69 דולרים, אירו ופאונד. הן יהיו זמינות בחנויות בעולם החל מה-5 במאי. בשלב זה לא ברור האם הן ימכרו בישראל ביבוא רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully