וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנית שיאומי משיקה בישראל את ה-Redmi Note 5; כמה הוא יעלה?

17.5.2018 / 10:20

יבאונית שיאומי בישראל, חברת המילטון השיקה את דור ההמשך למכשיר הפופולרי, Redmi Note 5 בגרסה הכוללת מצלמה וביצועים משופרים. כמה הוא יעלה לכם?

חברת המילטון, יבאונית שיאומי הרשמית בישראל, השיקה בישראל הבוקר (ה') את השיאומי Redmi Note 5 בגרסת המצלמה הכפולה והבינה המלאכותית. מדובר במכשיר מתקדם יותר מה-Redmi Note 5 שכבר נמכר בישראל והוא מביא ביצועים משופרים, שם דגש על ביצועי המצלמה וכולל גם מנוע בינה מלאכותית. המכשיר הושק בעולם בחודש מרץ וכעת מגיע לישראל במחיר מומלץ של 1,249 שקלים. מדובר בדור המשך לשיאומי רדמי נוט 4 שנחשב לאחד מהמכשירים הפופולריים ביותר בישראל בזכות תג המחיר הנמוך והביצועים המתקדמים.

שיאומי רדמי נוט 5. יח"צ,
"מצלמה וביצועים משודרגים במחיר אטרקטיבי"./יח"צ

הרדמי נוט 5 כולל מסך מסוג IPS LCD נטול שוליים כמעט לחלוטין בגודל 5.99 אינץ', ברזולוציית Full HD וציפוי זכוכית גורילה. בלב המכשיר ניתן למצוא את ערכת השבבים סנאפדרגון 636, 4 גיגה זיכרון ראם ו-64 גיגה לאחסון. למכשיר סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה הנטענת בהטענה מהירה בתקן Quick Charge 2.0

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הגרסה הנוספת לסמארטפון הפופולרי, מתמקדת במערך צילום מתקדם הכולל: שני חיישנים, אחד של 12 מגה - פיקסל והשני של 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.0 ו-f/2.2 בהתאמה. עוד כוללים החיישנים פיקסלים מוגדלים של 1.4 מיקרון, שיאפשרו למכשיר לצלם תמונות טובות יותר בתנאי תאורה מאתגרים. למכשיר כאמור בינה מלאכותית שבאה לידי ביטוי במערך הצילום ותבצע בין היתר, תיקונים באופן דיגיטלי בתמונה.

מחירו המומלץ לצרכן ביבוא הרשמי של המילטון, יעמוד על 1,249 שקלים עם אחריות לשנתיים. את הסמארטפון ניתן לרכוש כבר היום בחנויות המורשות.

שיאומי רדמי נוט 5. יח"צ,
"דור ההמשך למכשיר הפופולרי ביותר בישראל"./יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully