וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון ספורט החכם Versa של פיטביט הושק בישראל

17.5.2018 / 13:10

ה-Versa מגיע בעיצוב חדשני ומודרני יותר משל קודמו, וכולל כמה תכונות חדשות כולל ניתור המחזור החודשי והרגלי השינה שלנו. הבעיה בשעון הקודם מגיעה גם אל השעון החדש - אין תמיכה בעברית

באירוע שערכה הבוקר (ה') חברת באג, יבואנית פיטביט בישראל, השיקה את שעון הספורט החכם החדש שלה, ה-Fitbit Versa. השעון מגיע עם שלל תכונות חדשות ומכוון יותר מתמיד אל הקהל הנשי עם אפשרות לניטור חכם למחזור החודשי. זהו השעון החכם השני שהחברה משיקה בישראל, אחרי ה-ionic שהושק בישראל לפני כחצי שנה. עוד השיקה החברה צמיד חכם המיועד לילדים שיגיע לישראל בשבועות הקרובים.

ה-Versa מביא עמו את אפשרויות הניטור המוכרות כמו מעקב אחר קצב הלב באופן תמידי ומעקב אוטומטי אחר השינה, לצד אפליקציות ייעודיות לספורט, העושות שימוש ב-GPS של הסמארטפון. החברה משיקה את השעון בשיתוף פעולה עם שירות הזרמת המוזיקה Deezer, ומאפשרת למשתמשים לשמור מוזיקה על גבי השעון והאזנה ללא הצורך בחיבור לרשת. "ה- Versa מביא לצרכנים את תכונות הבריאות והכושר המתקדמות שבהם Fitbit כה ידועה, יחד עם תאימות רחבה בין פלטפורמות ניידות ואורך חיי סוללה של 4 ימים ויותר, כדי לספק למשתמשים תמונה טובה יותר של הבריאות הכללית שלהם, מה שמבדיל אותו מכל שעון חכם אחר", אומר ג'יימס פארק, מייסד שותף ומנכ"ל פיטביט.

פיטביט משיקה בישראל את ה-Versa. יח"צ,
פיטביט משיקה את ה-Versa בישראל/יח"צ

השעון יציע על פי דברי החברה עד ארבעה ימי שימוש בהטענה אחת. עוד, הושק ה-Versa עם מערכת ההפעלה החדשה Fitbit OS 2.0, הכוללת שיפורים בהצגת נתוני הבריאות והכושר ומביאה את מיטב אפליקציות הספורט לידיהם של המשתמשים. השעון הוא גם מבין הקלים ביותר בשוק, עם משקל העומד על 30 גרמים בלבד, וכולל מסך עם בהירות של עד 1000nits לתצוגה טובה גם בתנאי תאורה קשים במיוחד. חשוב להדגיש כי השעון אינו תומך בעברית כלל, לרבות הצגת הממשק.

פיטביט משיקה בישראל את ה-Versa. יח"צ,
פיטביט משיקה את ה-Versa בישראל/יח"צ

ה-Fitbit Versa משווק בישראל על ידי רשת החנויות 'באג', היבואנית הרשמית, בעלות של 899 שקלים. לצדו, החברה הציגה גם את ה-Ace, צמיד חדש המותאם לילדים מגיל 8 כאשר מלבד אפשרויות הכושר והניטור, הצמיד כולל לדברי החברה, מנגנון להגנה על פרטיות הילד שיאפשר להורה לדעת מה הילד מוריד או צופה בשעון ולעקוב אחר הפעילות שלו. הצמיד יגיע לחנויות בשבועות הקרובים.

פיטביט משיקה בישראל את ה-Versa. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
צמידי ושעוני הכושר של Fitbit בישראל/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully