וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הסטרימינג רותח: יוטיוב משיקה שירות חדש

18.5.2018 / 7:00

כבר שנים רבות ששוק הסטרימינג מתבסס וגדל. היצרניות המוכרות כמו ספוטיפיי, אפל מיוזיק ודיזר, נהנות מגדילת השוק וכעת יוטיוב מחליטה להיכנס אל שוק הסטרימינג. באיזה מדינות הוא זמין וכמה יעלה?

גוגל הציגה לראשונה את YouTube Red, שירות פרימיום שבו היא מאפשרת למשתמשים להמשיך לנגן את המוזיקה מהקליפ, גם מחוץ לאפליקציה וחווית צפיות ללא פרסומות, אי שם בסוף חודש אוקטובר של שנת 2015. כעת היא מכריזה על השינוי הגדול ביותר בתולדות השירות. החברה מפצלת את השירות לשניים: האחד שירות הזרמת מוזיקה ללא פרסומות בשם YouTube Music בעלות של כ-10 דולרים מדי חודש, ואילו השני יכלול בנוסף תוכן מקורי מבית החברה בעלות של כ-12 דולרים מדי חודש ויקרא YouTube Premium.

יוטיוב מיוזיק. גוגל,
"מושק עם אפליקציה מחודשת לגמרי עבור מכשירים ניידים ומחשבים, שמעוצבת במיוחד להתמקדות במוזיקה"/גוגל

YouTube Music הינו השירות הראשון מבית החברה שמתחרה באופן ישיר בשירותי המוזיקה המובילים כגון ספוטיפיי, אפל מיוזיק ו-Deezer, ומושק עם אפליקציה מחודשת לגמרי עבור מכשירים ניידים ומחשבים, שמעוצבת עם דגש על האזנה לאודיו. היתרון של החברה לעומת שירותי מוזיקה אחרים הוא היכולת להציע "אלפי" רשימות השמעה בעלי שירים דומים, רמיקסים, גרסאות מהופעות חיות וכמובן סרטוני וידאו לצד הגרסאות הרשמיות של כל שיר. כמו כן, יוטיוב מדגישה כי שירות המוזיקה המחודש שלה יתמקד במוזיקה מותאמת, עם דף בית חדש שימליץ למשתמשים על רשימות השמעה בהתאם להיסטוריית ההאזנה שלהם, מיקומם והפעילויות בהם מתרכזים.

מחירו של השירות החדש מיישר קו עם אלו של המתחרות בארצות הברית. המנוי בעלות 10 דולרים יאפשר האזנה ברקע של מוזיקה, הורדת השירים אל הסמארטפון וממשק ללא פרסומות. המנוי בעלות 12 דולרים יאפשר בנוסף ליכולת המנוי הבסיסי, גישה לספריית תוכן מקורי של יוטיוב. משתמשי השירות הקיים Google Play Music, שלאור הצעד המתבקש, יזנח על ידי החברה, ישודרגו באופן אוטומטי לשירות החדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד, החברה תאפשר למשתמשי YouTube Red קיימים לעבור לשירות המשודרג החדש ללא שינוי בעלות החודשית, כך שאם תירשמו לפני ההשקה הרשמית, תשלמו כ-10 דולרים בלבד. השירות החדש יתעדכן למנויי Youtube Music החל מה-22 במאי. חשוב לציין שהשירות אינו זמין בישראל, וכרגע אין צפי להגעתו ארצה.

יוטיוב מיוזיק. גוגל,
שיטת התמחור החדשה/גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully