וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מטרידה: סמסונג עוצרת את עדכון האנדרואיד למכשיר גלקסי S7

21.5.2018 / 8:05

לאחר שהבטיחה לשפר את קצב שחרור העדכונים שלה, חברת סמסונג החליטה לעצור את עדכון האנדרואיד 8.0 לגלקסי S7 אחרי שמשתמשים דיווחו על תקלות מרובות, וזו לא הפעם הראשונה

בחודשים האחרונים היינו עדים לכך שיצרניות רבות ובמיוחד סמסונג, משחררות עדכוני תוכנה בקצב גבוהה שלא היה בעבר. תהליך שבעבר היה לוקח מה שנראה כמו נצח, כעת הופחת למספר מצומצם של כמה חודשים בלבד. מוקדם יותר השנה סמסונג עדכנה את מכשירי הדגל שלה הקודמים, ה-Galaxy S8 וה-S8 פלוס, ונתקלה בבעיות כאשר משתמשים החלו לדווח על קריסות במערכת ההפעלה. זה היה המכשיר הראשון של סמסונג אשר עודכן לגרסת האנדרואיד החדשה אחרי חודשים של בדיקות וניסויים וזמן קצר אחר כך, עצרה את עדכוני התוכנה. כעת נראה שסמסונג נתקלת שוב פעם בבעיות ונאלצת לעצור את עדכוני התוכנה ל-S7, מכשיר הדגל מלפני שנתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הגלקסי S7 של חברת סמסונג/מערכת וואלה, צילום מסך

עוד, חברת הסלולר האמריקנית T-Mobile עצרה את העדכון למכשירי ה-Note 8 של סמסונג עקב תלונות רבות מצד המשתמשים. סמסונג ידועה בשחרור איטי במיוחד של גרסאות אנדרואיד חדשות, ובמיוחד בחודשים האחרונים אנו רואים מאמץ מצדה לתקן זאת. היא עדיין איטית יותר ממרבית היצרניות האחרות, אך היא משתפרת ונהפכת לפתוחה יותר בנוגע לשינויים המדויקים בין עדכון לעדכון ולוח הזמנים שלה. עם זאת, ניתן רק לתהות האם קצב שחרור העדכונים המהיר יותר שווה את חוסר היציבות והתקלות הרבות.

48 שעות אחר כך, סמסונג שחררה שוב את עדכון התוכנה והפעם אנחנו מקווים כי העדכון לא יגרום לבעיות ויעבור בצורה חלקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully