וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל בדקו: מי הנסיכה הפופולרית ביותר בבריטניה

18.5.2018 / 13:59

בעוד שמחר (שבת) תערך החתונה המלכותית, נראה שבבריטניה מתכוננים אליה כבר חודשים והציפיות וההתרגשות של תושבי הממלכה בהתאם. בינתיים גוגל ניתחה איזו מבין הנסיכות היא הפופלרית ביותר

מחר (שבת) תערך החתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל. החתונה תערך מחר ב-13:00 בכנסיית סיינט ג'ורג' שממוקמת כ-20 קילומטרים ממרכז הבירה לונדון. כמו בחתונה הקודמת של הנסיך ויליאם וקתרין אליזבת', מדובר באירוע פופולרי למדי, הן בגבולות בריטניה והן מחוץ לו. בגוגל ניתחו ובדקו מי היא הנסיכה הפופולרית ביותר בכל הזמנים ודיווחו הנסיכה דיאנה היא הנסיכה הפופולרית ביותר בכל הזמין. עוד בשנת 2018 כבשה את הפסגה החברה החדשה שתצטרף מחר לבית משפחת המלוכה, מייגן מרקל ורק אחריה נמצאת קייט מדילטון.

בניתוח של גוגל, ניתן לראות כי מאז ההכרזה על האירוסים בנובמבר 2017, ישנה עליה של 174% בצפיות הנוגעות לנסיך הארי ואף גידול מרשים עוד יותר של 311% בצפיות בסרטונים הקשורים לנסיכה העתידית, מרקל. עם זאת מדווחים בגוגל שמתחילת השנה, מובילה קייט מדילטון ביתרון קל על פני מייגן מרקל, בזכות לידת בנה השלישי, הנסיך לואי שגם אירוע זה, הפך ליום חג ברחבי הממלכה הבריטית. מבחינת פופולריות החתונה, נראה כי ויליאן וקייט מובילים בפער גדול של 67.51 אחוזים לעומת 32.49 אחוזים בעליית החיפושים בחתונתם של הארי ומייגן.

נתוני גוגל. יח"צ,
"גוגל בדקה מי הנסיכה הפופולרית ביותר לשנת 2018"./יח"צ

גוגל ישראל מסרה כי בחיפושי הגולשים בארץ, מובילות השאלות סביב זהות הוריה של מרקל לעומת הרצון לדעת האם קייט מידלטון יהודיה, שכן שם נעורי אמה הוא גולדשמיט.

טקס הנישואים יתקיים מחר (שבת) ב-13:00 ואתם יכולים לצפות בשידור החי כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully