וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב תוכלו לדעת כמה אתם מכורים לאינסטגרם

20.5.2018 / 12:05

עד כמה אתם מכורים לאינסטגרם? אם כל מי שמסביבכם מבקש מכם לעזוב את האינסטגרם ואתם לא מבינים מדוע, ייתכן ובקרוב תוכלו לדעת כמה אתם מבלים באפליקציה. על הפיצ'ר החדש אחראית אינסטגרם שככל הנראה תיצור שקיפות

החברים שלכם אומרים לכם כל הזמן שאתם מוכרים לאינסטגרם? בקרוב תוכלו לדעת בדיוק כמה זמן אתם מבלים ברשת החברתית של פייסבוק, אינסטגרם. ברשת החברתית בודקים פיצ'ר חדש בשם "נתוני שימוש" שיציגו למשתמשים כמה זמן הם בילו בתוך האפליקציה. האפשרות החדשה התגלתה בקוד התוכנה של האפליקציה במערכת ההפעלה אנדרואיד. לאחרונה השיקה אינסטגרם כלי חדש המאפשר הורדה של כל הנתונים שנאספו אודות המשתמש ובחודש שעבר הוסיפה אפקט חדש המאפשר צילום תמונות סלפי, בדיוק כמו במכשירי הדגל החדשים.

כלי מדידת זמנים באינסטגרם. צילום מסך, צילום מסך
"את הכלי החדש מצאה וונג בקוד המקור של התוכנה"./צילום מסך, צילום מסך

את התכונה החדשה גילתה ג'יין מאנצ'ון וונג, סטודנטית למדעי המחשב באוניברסיטת מסצ'וסטס שבארצות הברית. מאנצ'ון הבחינה בקוד שכלל את המשפט "תפריט משך זמן השימוש" ועוד שמה לב בקוד למשפט נוסף "נתוני זמן השימוש". מכאן ניתן להסיק כי ייתכן ואינסטגרם עובדת על כלי חדש שייתן לראשונה למשתמשים, פרטים אודות משך זמן השימוש שלהם באפליקציה. "תהיו מודעים לעצמכם או שתתכוננו להתבייש בכך שאתם מכורים לאינסטגרם", כתבה וונג בציוץ שפרסמה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

על פי התמונה שפרסמה בטוויטר, נראה כי משתמשים שירצו לגשת אל הנתונים, יצטרכו ללחוץ על תפריט עליון חדש שנמצא בדף הפרופיל באינסטגרם. לחיצה על התפריט תפתח מסך חדש התאפשר לבדוק את הארכיון, תמונות שנשמרו, למצוא משתמשים חדשים ולעקוב אחריהם וגם כפתור בשם "נתוני זמן השימוש". אינסטגרם סירבה להגיב לטענות, אך ציינה לאתר TechCrunch כי בקרוב תחשוף פרטים חדשים.

זו לא הפיצ'ר הנסתר הראשון שוונג מוצאת. בעבר גילתה תכונות חדשות עוד לפני שענקיות הטכנולוגיה השיקו אותן, כך שעל פי ניסיון העבר שלה, מדובר במידע יחסית מדויק. בנוסף חזתה את ההצפנה מקצה לקצה בטוויטר, עוד לפני ששוחררה ועוד ציינה כי בפייסבוק עובדים על כפתור חדש בסימן כרוכית שיאפשר לתייג חברים בצורה מהירה.

שימוש באינסטגרם. צילום מסך, צילום מסך
"בקרוב תוכלו לדעת עד כמה אתם מכורים לאינסטגרם"./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully