וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים? אינסטגרם מעדכנת את הסטורי

21.5.2018 / 9:04

אחרי שלקחה רעיון דומה מסנאפצ'אט, כעת אינסטגרם משיקה תכונה חדשה שהיא לגמרי שלה ושלא נלקחה מאף חברה אחרת. בקרוב אינסטגרם תאפשר לשתף תמונות שפרסמתם בעמוד האינסטגרם הפרטי, אך גם בסטורי

הרשת החברתית הפופולרית אינסטגרם כבר חצתה חצי מיליארד משתמשים והיא עושה את דרכה להיות הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. באינסטגרם מנסים להמשיך ולפתח תכונות חדשות שיאפשרו למשתמשים לשתף תמונות בצורה חכמה וטובה יותר, גם מחשבונות ציבוריים אחרים. העדכון האחרון ביותר מסייע לקדם את המטרה הזאת בכך שמאפשר שיתוף תמונות מכל חשבון ציבורי, כולל האישי, לסטורי שלנו. כלומר, נוכל לשתף כל תמונה לסטורי מחשבונות אינסטגרם אחרים ולהוסיף סטיקרים וטקסט כפי שהיינו עושים עם כל סטורי אחר. העדכון כבר זמין למשתמשי אנדרואיד ובשבוע הקרוב גם למשתמשי אייפון.

העדכון החדש עוזר למצמצם את הפערים שנוצרו בין פרסומים באינסטגרם לבין סטוריז, והחברה חושבת שהוא יעזור למשתמשים לקדם חברים שלהם וכן מותגים שהם אוהבים. כך למשל, משתמשים יוכלו לשתף את סיבוב ההופעות של הלהקה האהובה עליהם עם העוקבים שלהם בצורה נוחה ופשוטה יותר. עוד, כל פרסום אותו תשתפו לסטורי יכלול גם את שם המשתמש של החשבון שאת תמונתו שיתפתם. למעשה, אינסטגרם מאפשרת לשתף את התמונות שהעלתם בעמוד הפרטי שלכם, אך גם בסטורי ובצורה נוחה ופשוטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינסטגרם תאפשר לשתף תמונות שפרסמתם גם בסטורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להשתמש בתכונה החדשה, וודאו קודם שאפליקציית האינסטגרם שלכם מעודכנת לגרסה האחרונה ביותר. לאחר מכן, תוכלו ללחוץ על סמליל מטוס הנייר שנמצא מתחת לתמונות, שם תמצאו באפשרות הראשונה כפתור שיתוף ישירות לסטורי שלכם. לבסוף, התמונה תהווה סטיקר בסטורי שלכם, כך שתוכלו להזיז ולהגדיל את התמונה עצמה וכן לשנות את הרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully