וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בפורטנייט ויש לכם אנדרואיד? יש לנו בשורה בשבילכם

21.5.2018 / 12:14

המשחק הפופולרי והחינמי פורטנייט כבש את הגיימרים והפך לאחד מהמשחקים הפופולריים והרווחים ביותר, עם רווחים של 15 מיליון דולר תוך עשרים ימים בלבד, הודות להשקת גרסה למכשירי האייפון. כעת לסטודיו שמפתח את המשחק, ישנה בשורה גם למשתמשי האנדרואיד

המשחק פורטנייט, אחד מהמשחקים הרווחים ביותר בעולם שהדיח את קנדי קראש ואת פוקימון גו, כאשר הרוויח מעל 15 מיליון דולר תוך 20 ימים, מסר כי במהלך הקיץ תשוחרר גרסה גם למכשירי האנדרואיד. עד כה המשחק זמין במגוון רחב של פלטפורמות כמו מחשב, פלייסטיישן, אקסבוקס ובחודש מרץ האחרון, שחררה החברה גרסה נוספת יעודית לאייפון. המשחק אגב, זמין בגרסה הפופולרית בחינם לגמרי. כעת נראה שמשתמשי האנדרואיד לא ישארו עוד זמן רב ללא גישה למשחק, מכיוון שהסטודיו שמפתח את המשחק, הודיע כי כבר בקיץ הקרוב הגרסה לאנדרואיד תושק. "אנחנו יודעים שרבים מכם מתרגשים לקראת שחרור גרסת האנדרואיד, אנחנו מבטיחים שכשיהיה לנו עוד מידע - אתם תשמעו מאיתנו", כתבו בבלוג החברה.

המשחק במצב הפופולרי PVP - "שחקן נגד שחקן" - אורך כמה דקות ספורות וכולל מאה שחקנים שנבחרים באופן רנדומלי. במידה ואתם בוחרים במשחק זוגות או רביעיות, תוכלו להזמין את החברים שלכם למערכה. המטרה היא פשוטה - להיות האחרון שעומד אחרי קרב שאורכו כמה דקות. המשחק משלב מאפייני בנייה בדומה למיינקראפט, כך שתוכלו להשיג עצים, לבנים או ברזל ולהקים מבנים. עוד משלב המשחק מאפייני לחימה, בדומה ל-Call of Duty כך שתצטרכו להרוג אנשים אך כלי הנשק עצמם, המפוזרים ברחבי המפה.

משחק פורטנייט. צילום מסך
"הרוויח 15 מיליון דולרים תוך עשרים ימים בלבד"./צילום מסך

בתחילת המשחק כולם מתחילים עם אותו הנשק - גרזן. באמצעותו ניתן להשיג את העצים, לבנים, ברזלים. את המשחק אתם מתחילים כאשר אתם קופצים מאוטובוס מעופף ובוחרים מיקום במפה שבו תצנחו. עוד במשחק אתם מתחילים ללא כלי נשק למעט גרזן שאיתו תוכלו להרוס דברים ולצבור משאבים ואת הנשקים עצמם, אתם משיגים תוך כדי שאתם נעים במשחק.

עוד מסר הסטודיו שמפתח את המשחק, על שורה של עדכונים ושיפורים שיגיעו בקרוב לגרסת המובייל כמו שיחות קוליות שיעזרו לתקשר עם החברים או עם כל מי שבקבוצה שלכם, אפשרות נוחה יותר להשתיק חברים בקבוצה, מצב חסכון בסוללה שיוריד את איכות הגרפיקה ויבזבז פחות סוללה ואולי גם אפשרויות חדשות שיהפכו את החוויה בסמארטפון לטובה יותר, כמו ריצה אוטומטית.

משחק פורטנייט. צילום מסך
"אחד המשחקים הפופולריים ביותר - בקרוב גם באנדרואיד"./צילום מסך

כאמור, פורטנייט אחד מהמשחקים הרווחים ביותר והרוויח 15 מיליון דולרים תוך 20 ימים, מרגע השקת גרסת האייפון. הרווחים של המשחק עקפו במהרה את קנדי קראש, פוקימיון גו ומאז הפך לאחד המשחקים הפופולריים והמדוברים ביותר בתקופה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully