וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברי מזל בלבד: ווטסאפ משחררת עדכון חדש

22.5.2018 / 9:29

אחרי שפייסבוק הכריזה לפני מספר שבועות בכנס המפתחים, ה-F8 על שיחות וידאו קבוצתיות בווטסאפ, נראה שכעת קומץ משתמשים, החל לקבל את העדכון וליהנות משיחות וידאו קבוצתיות

לפני מספר שבועות הודיעה חברת פייסבוק על עדכונים רבים בפלטפורמות החברה, במסגרת כנס F8 שמקיימת החברה מדי שנה. אחד מהחידושים באפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ, היה וידאו קבוצתי, פיצ'ר שעד עכשיו לא היה זמין באף פלטפורמה של הענקית פייסבוק. כעת נראה שבשקט - בשקט האפליקציה התעדכנה אצל מספר מצומצם של אנשים וברשת מגדירים אותם "ברי מזל".

כדי ליהנות מהפיצ'ר החדש המאפשר קיום שיחות וידאו קבוצתיות, תצטרכו להיות רשומים לגרסת הנסיינים של ווטסאפ וגם מתוך קבוצת הנסיינים, בווטסאפ בחרו קומץ של אנשים שיוכל לקבל הצצה ראשונה לפיצ'ר. לא ברור מתי זה יגיע לכולם, אך כעת נראה שבווטסאפ מבצעים בדיקות אחרונות, רגע לפני שהפיצ'ר יהיה זמין לכולם. המשתמשים שקיבלו את העדכון, דיווחו על כך שהתווסף אייקון של הוספת משתתף, בעת קיום שיחת וידאו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ווטסאפ מאפשרת למשתמשי האנדרואיד, להירשם לגרסאות הניסיון אותן היא משחררת לעיתים תכופות. הדבר לא מומלץ לכלל המשתמשים, אבל אם בכל זאת תרצו לעשות זאת, היכנסו אל הקישור הבא, אחר כך לחצו על "Become A Tester", הפוך לנסיין, ובסמארטפון שלכם, פתחו את חנות האפליקציות, חפשו את ווטסאפ ולחצו על הגרסה שלידה מסומן "בטא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully