וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נוח לי": טראמפ מסרב להחליף אייפון בגלל סיבות אבטחה

22.5.2018 / 15:57

נשיא ארצות הברית נדרש להחליף סמארטפון מדי חודש בגלל סיבות ביטחוניות, אך במקרה של טראמפ, נראה שאף פעם. מגזין בארצות הברית מדווח כי הנשיא טראמפ מחזיק שני אייפונים ומסרב להחליפם מכיוון שזה פשוט "לא נוח לו"

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ קרא בקמפיין הבחירות שלו להחרים את מוצרי אפל, אך מתברר כי הוא בעצמו, משתמש מכור של מוצרי החברה והוא עושה שימוש באייפון כדי לתקשר עם עוקביו בטוויטר. כעת נראה שחיבתו למוצרי אפל גורמת ללא מעט בעיות בתוך הבית הלבן. על פי הדיווחים של מגזין Politico, נשיא ארצות הברית משתמש בזוג אייפונים: אחד לשיחות ועם מצלמה שניתן להשתמש בה ואילו השני, מיועד רק עבור טוויטר וגישה לאפליקציות חדשות. כדי לאפשר את הסידור הזה, השירות החשאי דורש מטראמפ להחליף סמארטפון מדי 30 ימים, אך הוא בתגובה מסרב מכיוון שזה "לא נוח" לו.

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ במהלך פגישתו עם נשיא אוזבקיסטן, שבקט מירזייאיב בבית הלבן 16 במאי 2018. רויטרס
מסרב להחליף אייפון מדי חודש מכיוון שזה לא נוח לו./רויטרס

קודמו בתפקיד, הנשיא לשעבר ברק אובמה, אולץ להשתמש בבלקברי, לצד אייפד שמחובר לאינטרנט. עוד החליף אובמה מדי חודש את הבלקברי שלו, בעקבות דרישות ביטחוניות. הנשיא הנוכחי מנגד, מסרב להחליף את האייפון שלו מכיוון שזה לא נוח לו, כך טען המגזין.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

עוד עולה כי האייפון של טראמפ לא נבדק במשך חמשת החודשים האחרונים. אמצעי האבטחה של אפל, החומרתיים והתוכנתיים, נחשבים לטובים ביותר שיש בתעשייה. עם זאת, לנוכח האיומים של המעצמות כמו רוסיה וסין, נדרשת בדיקה מחמירה של השירות החשאי והבית הלבן, במיוחד בסמארטפון כה רגיש של נשיא ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully