וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העדכון שכולם חיכו לו": אינסטגרם מוסיפה כפתור להשתקת החברים

23.5.2018 / 10:56

אינסטגרם מתחדשת על בסיס שבועי: אחרי שעדכנה את פיצ'ר הסטורי ונחשף כי אינסטגרם עשויה לחשוף פיצ'ר חדש שיחשוף כמה זמן אתם מבזבזים באפליקציה. כעת החברה מעדכנת את האפליקציה שוב ומוסיפה כפתור השתק לחברים החופרים

אינסטגרם ממשיכה להציג שדרוגים רבים בחודשים האחרונים, ולאחר שהתמקדה בעיקר בסטורי, היא סוף - סוף מביאה לאפליקציה תכונה שמשתמשים ביקשו זמן רב; ברשת החברתית, אשר מונה יותר מחצי מיליארד משתמשים פעילים, מעלים מדי יום כ-95 מיליון תמונות. לכן, משתמשי אינסטגרם ביקשו מהרשת שתעזור להם לסנן את עמוד הבית שלהם מתוכן שהם רוצים להסתיר, אבל מצד שני מבלי לפגוע בחברים הקרובים והחופרים. אינסטגרם החלה את התהליך כאשר שינתה את עמוד הבית מסדר כרונולוגי לכזה שמציג את החברים שלנו קודם ורק לאחר מכן נעקבים שאנו מתייחסים אליהם פחות. כעת, הרשת החברתית מוסיפה כפתור "השתק", שיאפשר למשתמשים להעלים פרסומים של אנשים מהפיד שלהם.

אינסטגרם מוסיפה כפתור השתק. אינסטגרם,
אינסטגרם מוסיפה כפתור השתק/אינסטגרם

בעזרת התכונה החדשה, אשר תגיע לכלל המשתמשים בשבועות הקרובים, הרשת תאפשר לאנשים להסיר את הופעת הפרסומים שלהם, או אפילו גם את פרסומי הסטורי, ממסך הבית של האפליקציה. המשתמש השני כמובן לא יוכל לראות שהשתקתם אותו. מטרת התכונה לאפשר למשתמשים לשמור על קשרים עם אנשים, כמו חברים קרובים או משפחה, אשר נוטים לפרסם כמות גדולה של תמונות וסרטונים מדי יום. במקום להפסיק לעקוב אחריהם, נוכל להפסיק לראות את הפרסומים שלהם.

רשתות חברתיות בדרך כלל איטיות בהוספת אופציות "השתקה", כנראה בגלל שמטרתן להראות למשתמשים כמה שיותר תוכן ולגרום לנו לבלות יותר זמן בתוך האפליקצה. אבל בזמן שהן גדלות בקצב מהיר, אנשים מוסיפים יותר אנשים למעגל החברים שלהם ובדרך כלל הדבר גורם לעומס על עמוד הבית ומלבזבז זמן במסך הבית, זה רק מעיק על המשתמש. לכן כפתור ההשתקה של אינסטגרם הוא שדרוג מבורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully