וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהרת טובלרון בין הרגליים: הטרנד המסוכן של קנדל ג'נר

26.5.2018 / 0:05

כוכבות חובבות ביקיני ואינסטגרם אימצו את הטרנד הויראלי המפוקפק הקורא לנשים לצלם ולהציג לעולם את "מנהרת הטובלרון" שלהן, כלומר את הרווח שיש להן בין הירכיים. תומכי דימוי גוף חיובי מודאגים שהטרנד יעודד נשים לפעול בדרכים קיצוניות כדי להשיג את הרווח המיוחל

צילום מסך

מוקדם יותר השנה טרנד ויראלי מפוקפק בשם "רגלי דוגמנית" עודד נשים דקיקות להשוויץ ברווח שיש להן בין הירכיים - ועל הדרך דחף נשים שאינן ניחנות ברווח לפצוח בדיאטות כאסח ואימונים אינטנסיביים שלא הניבו להן את התוצאה המיוחלת. מאמנת הכושר מדליין ג'יורג'טה, שניחנה ברווח משמעותי בין הירכיים, ניצלה את הפלטפורמה החברתית כדי להסביר שזה עניין גנטי בלבד ושנשים שאין להם את זה צריכות לאהוב את עצמן כפי שהן. כמו כל טרנד ויראלי, גם זה הלך ודעך, אולם שאריותיו הביאו לעולם טרנד ויראלי חדש וקיצוני אפילו יותר: מנהרת הטובלרון.

הטרנד הויראלי הזה מזמין נשים בביקיני לצלם ולהציג לראווה את הרווח שבחלק העליון של הירכיים הפנימיות שלהן, ממש מתחת ל... אתם יודעים. הרווח זכה לשמו כי צורתו משולשת ואפשר להעביר דרכו משולשי טובלרון. סלבריטאיות רבות, שכנראה לא חשבו על ההשפעה השלילית של המעשים שלהן, שיתפו תמונות של מנהרת הטובלרון שלהן, כולל קנדל ג'נר, קימברלי גארנר, אמילי רטאייקאוסקי ושלשל כוכבות ריאליטי.

מנהרת טובלרון. צילום מסך
רואים את החריץ בין הירכיים? זה מנהרת טובלרון/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מאמנת כושר חושפת את האמת על טרנד היופי ההרסני שכבש את הרשת

לכתבה המלאה

התגובות לא איחרו להגיע: "תמיד חשבתי שמנהרת טובלרון זה המקום שבין האף לסנטר שלי", אמרה אחת בתגובות ואחרת חיזקה את דבריה: "הפה שלי הוא מנהרת טובלרון, ובגלל זה כנראה אין לי מנהרת טובלרון". עוד אחת השתעשעה על הרעיון: "מנהרת טובלרון? לא תצליח להחדיר בין הירכיים שלי טומבלרון גם האם הוא יימס".

למרות שקל ללעוג לטרנד החדש, אין להתעלם מהנזק שהוא עלול לגרום לדימוי גוף אצל נשים צעירות. "זה מדאיג. זה מעודד נשים לשאוף לרגליים דקיקות וללחץ הזה עשוי להיות השפעה אמיתית וחזקה על הערכה עצמית", אמרה ליאן פרסטון, ראש קמפיין "היו אמיתיים" ל-UNILAD: "טרנדים כאלה נוטים להפוך לויראלים די מהיר. ראינו את זה בעבר עם טרנד 'רגלי הדוגמנית' שעודד נשים צעירות לנסות להתאים עצמן לסטרנדרט היופי שלא רק שאינו ניתן להשגה לרובן, אלא גם עלול לגרום להן להשתמש בשיטות לא בריאות כדי להשיגם. חשוב שנאהב את מי שאנחנו, נחגוג את הגיוון ולא ננסה להיראות אותו דבר וללכת אחרי טרנדים מטופשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully