וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש של ווטסאפ יאפשר להוריד את כל המידע שנאסף עליכם

24.5.2018 / 8:30

בעוד יומיים תכנס לתוקפה רגולציה העוסקת בהגנת פרטיות המשתמש ורגע לפני שזה קורה, חברת פייסבוק מאפשרת כעת גם למשתמשי הווטסאפ, אחת מהפלטפורמות שהחברה מחזיקה בהן, להוריד את כל הנתונים שנאספו אודות המשתמש

עריכת וידאו:ניר חן

פייסבוק, אינסטגרם ועכשיוווטסאפ: הרשת החברתית הענקית פייסבוק, מאפשרת כעת להוריד את כל הנתונים שווטסאפ אספה עליכם. המהלך נובע בעקבות פרשת קיימברידג' אנליטיקה, שבמהלכו דלפו פרטיהם של 87 מיליון משתמשים ויותר מ-40 אלף משתמשים ישראלים. ווטסאפ היא הפלטפורמה השלישית שחברת פייסבוק מחזיקה בידיה, לצד פייסבוק עצמה ואינסטגרם. המהלך נובע בעקבות רגולציית ההגנה על הפרטיות שהתקבלה באירופה ב-2016 על ידי האיחוד האירופי והיא מחייבת כל חברה שאוספת מידע על המשתמשים ומעבדת אותו בתוך אירופה, לתת שליטה מרבית על הפרטים שנשמרו אודותיו.

העדכון שוחרר אמש למשתמשי האייפון והתגלה בעבר באחת מגרסאות הבטא באפליקציית האנדרואיד. הכפתור החדש מאפשר הורדת כל המידע האישי שחברת פייסבוק אספה עליכם באמצעות האפליקציה ווטסאפ. המידע כולל בין היתר את תמונות הפרופיל שהעלתם, הגדרות אישיות של האפליקציה ושמות של הקבוצות בהן אתם חברים. אם אתם מקווים שנמצא הכפתור הפשוט שבאמצעותו תוכלו להוריד את כל השיחות אז לא, ווטסאפ עדיין לא מאפשרת את זה והאופציה הטובה ביותר, היא לשלוח כל שיחה בנפרד לחשבון המייל שלכם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עדכון הפרטיות של ווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
"ההודעות מוצפנות אבל תוכלו להוריד את כל שאר המידע"./צילום מסך, צילום מסך

על מנת להוריד את המידע האישי שנאסף עליכם, תצטרכו להיכנס לאפליקציה, ללחוץ על הגדרות, אחר כך על חשבון ואז על "בקש את הדוח". שרתי החברה יעבדו את כל המידע בפרק זמן מרבי של עד שלושה ימים וברגע שהמידע יהיה זמין, תקבלו התראה שאתם יכולים להוריד את כל הנתונים באמצעות הקישור שישלח אליכם. עוד הדגישה ווטסאפ כי במידה ותבצעו כל שינוי בפרטי החשבון, כלומר שינוי של מספר הטלפון או מחיקת החשבון, הבקשה לדוח עם המידע תבוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully