וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא בידינו: הצצה ראשונה לסמארטפון הפופולרי OnePlus 6

24.5.2018 / 16:00

פחות מעשרה ימים אחרי ההשקה העולמית, אחד מהמכשירים הפופולריים ביותר, ה-OnePlus 6 מגיע אלינו. המכשיר מציע חומרה מתקדמת ותג מחיר נמוך יחסית, מה שהופך אותו למכשיר אטרקטיבי במיוחד. צפו בסרטון האנבוקסינג הראשון בישראל למכשיר החדש

צלמים זמניים מורשים

אחד המכשירים המדוברים ביותר בתקופה האחרונה הוא ה-OnePlus 6, מכשיר פרימיום המציע חומרה מתקדמת בתג מחיר אטרקטיבי. בעבר החברה השיקה את הסמארטפונים בתג מחיר אטרקטיבי הרבה יותר, של 300 דולרים, אך עם הזמן, המחירים התייקרו לכמעט פי שניים, מחירו של ה-one plus 6 בארצות הברית, עומד על 529 דולרים ובישראל מחירו 2,599 שקלים לגירסה הבסיסית. למרות שמחירו כפול מבעבר,זהו עדיין אחד מהמכשירים האטרקטיביים ביותר שניתן למצוא, המספקים חומרה מתקדמת בתג מחיר נמוך.

וואן פלוס 6 חזית. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"מסך בגודל 6.28 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין וכולל את המגרעת המוכרת מהאייפון 10"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ה-OnePlus 6 הושק בעולם באמצע חודש מאי והוא צפוי להימכר בחנויות בישראך פחות משבועיים אחרי ההשקה העולמית, אחד מזמני ההשקה הקצרים ביותר שידע המותג בישראל. הוא מגיע עם מסך נטול שוליים, כמעט לחלוטין בגודל 6.28 אינץ', מגרעת המוכרת לנו מהאייפון 10, רזולוציית Full HD+ עם ציפוי זכוכית גורילה 5 נגד שריטות ושברים. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים החדשה והמתקדמת ביותר הזמינה כיום בשוק, סנאפדרגון 845, לצד 6 גיגה זיכרון ראם ו-64 גיגה לאחסון בגרסה הבסיסית. המכשיר יגיע ב-2 גרסאות נוספות: 128 ו-256 גיגה לאחסון לצד 8 גיגה זיכרון ראם.

עוד כולל המכשיר מערך צילום אחורי כפול, החיישן הראשון של 20 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ואילו השני של שישה עשר מגה פיקסל עם מפתח צמצם זהה אך כולל גם לראשונה, מייצב תמונה אופטי, האפשר צילום וידאו איכותי הרבה יותר ועוזר לצמצם את השפעת הרעידות בתמונה. בחזית המכשיר, ניתן למצוא מצלמה קדמית של 16 מגה - פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0.

גב וואן פלוס 6. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"מערך צילום כפול הכולל שני חיישנים, הראשון של 20 מגה - פיקסל והשני של 16 מגה - פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הסמארטפון החדש מגיע עם סוללה בנפח 3,300 מיליאמפר-שעה, הנטענת באמצעות טכנולוגית הטענה מהירה שהחברה פיתחה בשם Dash ולשמחתנו, המטען הייעודי מגיע בערכה שנמכרת בישראל. בגב המכשיר ניתן למצוא קורא טביעות אצבע והוא יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוריאו, לצד הממשק Oxygen OS5.1. באמצעות הממשק, ניתן להגדיר את המאפיינים של המגרעת, האם האפליקציות יופיעו בין צדדי המגרעת או שיחתכו מתחתיה.

המכשיר יהיה זמין בחנויות החל מהשבוע הבא, באמצעות היבואן הרשמי סל נאו בע"מ. גרסת הבסיס הכוללת 64 גיגה לאחסון ו-6 גיגה זיכרון ראם, תעלה 2,599 שקלים ו-2,100 באילת. שתי הגרסאות הנוספות, יעלו 2,799 שקלים לגרסת ה-8 גיגה ו-128 גיגה אחסון ו-3,099 שקלים לגרסת ה-8 גיגה ו-256 גיגה לאחסון.

וואן פלוס 6 חזית בזווית. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
כן, יש לו כניסת אוזניות והוא נטען באמצעות טכנולוגית הטענה מהירה שהחברה פיתחה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בתוך הקופסה בערכה שתימכר כאן בישראל, ניתן למצוא כיסוי סיליקון פשוט, מגן מסך שמגיע מודבק כבר על המכשיר ומטען מהיר מקורי המותאם לישראל. עוד מההתנסות, הממשק מהיר ואינטואיטיבי ומאפשר בחירה, בהפעלה הראשונית בין הממשק המקורי של גוגל לבין ההתאמה המינימלית שהחברה עשתה לממשק. עוד מההתנסות, נראה כי המסך מעט גדול מדי והתפעול שלו ביד אחת, כמעט ובלתי אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully