וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסמתם איש קשר בווטסאפ? בעקבות באג הוא עדיין יכול לשלוח לכם הודעה

25.5.2018 / 13:06

פיצ'ר חסימת אנשי קשר יעיל במיוחד נגד אנשים מטרידים, הפיצ'ר הזה מציל לא מעט אנשים ומונע מהם לבצע כל אינטרקציה שהיא בפלטפורמה. עם זאת, בעקבות באג, נראה שהאופציה לא עובדת היטב אבל יש דרך שבה תוכלו לתקן את זה

מערכת וואלה!

באג קריטי חדש התגלה בווטסאפ: במידה וחסמתם מישהו, הוא עדיין יוכל לשלוח לכם הודעה. משתמשים רבים דיווחו בטוויטר ובפורומים השונים על הבעיה, כאשר התלוננו שסטוקרים ומטרידים שהם חסמו, הצליחו לשלוח הודעות שוב ושוב. ווטסאפ היא פלטפורמת המסרים הגדולה בעולם וכוללת מיליארד וחצי משתמשים, השולחים מדי יום מעל 60 מיליארד הודעות. לא רק שהאנשים שנחסמו יכלו לשלוח הודעות, אלא גם יכלו לראות מידע אישי כמו הסטטוס ותמונת הפרופיל.

עם זאת, יש דרך והיא גם לא מורכבת שבאמצעותה תוכלו להתגבר על הבאג בתוכנה ולחסום את האנשים המטרידים. אתר WABetaInfo המתמחה בכל מה שקשור לעדכוני ווטסאפ והדלפות אודות תוכנת המסרים, דיווח כי כל מה שצריך לעשות זה רק למחוק את איש הקשר מהסמארטפון ואחר כך להעביר את השיחה להשתק. ברגע שהאיש חסום, השיחה במצב "השתק" ואיש הקשר נמחק, הבעיה תסתדר. עוד מומלץ ללחוץ על הגדרות הפרטיות ולבחור שאת הסטטוס והתמונה יראו רק אנשי הקשר ולא כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
בעקבות באג בווטסאפ, משתמשים שנחסמו יכולים להמשיך לשלוח הודעות./ShutterStock

"ברור שזו בעיה חמורה, כך שהיא אמורים לתקן אותה ממש בקרוב", WABetaInfo הגיבו בחשבון הטוויטר. "אנחנו מקווים שווטסאפ מודעים לבעיה הזאת". עוד הוסיפו כי ככל הנראה, מדובר בתקלה בשרתי החברה. בווטסאפ מיהרו להגיב ולעדכן שהתיקון לבעיה יגיע בקרוב. חסימת אנשי קשר בווטסאפ מאפשרת למשתמשים לחסום כל אינטרקציה איתם בפלטפורמה, לרבות הודעות טקסט, שיחות וידאו ושיחות קוליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully