וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות למשתמשי גלקסי S9: עדכון חדש מאפשר הקלטת שיחות מובנית

25.5.2018 / 13:16

הסוף לתקלות: אחרי תקלת השיחות במכשיר הדגל של סמסונג שנפתרה, כעת תקלה נוספת נפתרת. סמסונג שחררה עדכון המאפשר הקלטת שיחות מובנית בחייגן המכשיר, כך תפעילו את האפשרות החדשה במכשיר הדגל

עריכת וידאו:ניר חן

השקת הגלקסי S9 בעולם ובמיוחד בישראל הייתה לא פשוטה עבור חברת סמסונג. תחילה המשתמשים דיווחו על בעיות בשיחות הגורמות להן להתנתק אחרי פרק זמן קצר ואף בישראל מיהרו להגיש תביעה יצוגית בנושא ובמקביל גם דווח כי לא ניתן להקליט שיחות במכשיר הדגל של הענקית הקוריאנית. השיחות שהתנתקו היו בעיה גדולה במיוחד עבור סמסונג ורבים טענו כי מדובר בבעיה חומרתית במעבדי Exynos שהחברה מייצרת. אך במהרה החברה שחררה כמה עדכונים שפתרו את התקלה וכעת החברה משחררת עדכון נוסף המוסיף תוכנת הקלטת שיחות מובנית במכשירי הגלקסי S9.

מכשיר הדגל של סמסונג הושק בפברואר האחרון במהלך תערוכת ה-MWC בשתי גרסאות: S9 רגיל ו-S9 פלוס. הגרסה הרגילה כוללת מסך בגודל 5.8 אינץ', קמור ברזולוציית 2K, עם פאנל Super AMOLED ויחס מסך 18.5:9. בלבו פועמת ערכת שבב מתקדמת מבית סמסונג, בטכנולוגיית 10 ננו-מטר, אך סמסונג לא חשפה את הדגם של השבב באירוע. למכשיר ארבעה גיגה זיכרון RAM והוא מגיע בשלוש גרסאות: עם 64 גיגה לאחסון, 128 גיגה לאחסון ו-256 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס מיקרו SD, עד 400 גיגה. יש לו מצלמה האחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 8 מגה פיקסל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סמסונג גלקסי S9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הושק עם תקלות קריטיות אך במהרה גם הן נפתרו./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

העדכון החדש של סמסונג מאפשר בין היתר גם קיום שיחות על גבי רשת הדור הרביעי (VoLTE), מה שאמור לשפר את השיחות ובפיצ'ר הזה תומכת חברת פרטנר. עוד כאמור, ניתן להקליט שיחות בצורה מובנית במכשירי הגלקסי S9. כדי להשתמש בהקלטת השיחות המובנית, היכנסו אל אפליקציית החייגן, לחצו על שלושת הנקודות בצד שמאל אם אתם בממשק בעברית או בצד ימין אם אתם בממשק באנגלית ואז בהגדרות, רדו עד ל-"הקלט שיחות", לחצו בהקלט שיחות באופן אוטומטי ואז יפתח לכם תפריט חדש, שם תוכלו להפעיל או לכבות את האפשרות ולבחור האם אתם רוצים שהשיחות מכל המספרים יוקלטו, שיחות רק ממספרים לא שמורים או שיחות ממספרים שנבחרו. עוד ניתן להקליט שיחות באופן ידני, כעת בחלון השיחה יופיע לכם אייקון חדש המאפשר להקליט שיחות בצורה ידנית.

הקלטת שיחות בגלקסי S9. מייקי לוי, צילום מסך
סמסונג מאפשרת הקלטת שיחות באופן ידני או בצורה אוטומטית./צילום מסך, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully