וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורנהאב משיקה אפליקציה חדשה שתאפשר לכם לצפות בפורנו מכל מקום בעולם

28.5.2018 / 9:00

באתר הפורנו הגודל בעולם, עם 81 מיליון כניסות מדי יום, רוצים לוודא שלא תדאגו יותר לנושא הפרטיות והכריזו על כלי חדש שיאפשר לכם לגלוש ברשת עם שכבת הגנה נוספת וביטול חסימות אזוריות

פורנהאב משיקה VPN.
שירות ה-VPN החדש יספק שכבה נוספת של הגנה

אתר Pornhub הוא אתר הפורנו הפופולרי בעולם עם כ-81 מיליון מבקרים מדי יום, וכעת החברה שמנהלת אותו הכריזה על שירות VPN (רשת וירטואלית פרטית) חדש שיאפשר לאותם מבקרים לגלוש באתר בצורה אנונימית וללא האטה מצד ספקיות האינטרנט ובמידה והאתר חסום במדינה ממנה גולש המשתמש, הודות לרשת הווירטואלית הפרטית, הוא יוכל לגלוש בכל אתר, ללא כל חסימות. השירות זמין כבר עכשיו להורדה בחינם ומציע גלישה ללא הגבלה.

קורי פרייס, סגן נשיא בחברה, אמר לאתר The Verge כי מצב "גלישה בסתר" אשר מוצע היום ברוב הדפדפנים אינו מאפשר פרטיות מלאה, במיוחד אם הגלישה מתבצעת על רשת אינטרנט אלחוטית ציבורית. לכן, החברה פיתחה את הרשת הווירטואלית הפרטית כדי להציע למשתמשים שלה שכבה נוספת של הגנה ופרטיות.השירות החדש יהיה זמין לפלטפורמות אנדרואיד, iOS, ווינדוס ומק. עוד בעקבות הסנקציות של ארצות הברית על איראן, הודיעו בפורנהאב כי האפליקציה לא תהיה זמינה במדינות איתן ארצות הברית לא עושה עסקים, כמו בין היתר צפון קוריאה ואיראן. פורנהאב מוסיפה גם מינוי פרמיום בתשלום המציע חיבור מהיר יותר לשרתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully