וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח ישראלי: האפליקציה החברתית שתשדרג לכם את המונדיאל

27.5.2018 / 16:31

אפליקציה ישראלית חדשה בשיתוף פעולה עם קרלסברג ישראל, תשנה את חווית הצפייה שלכם במונדיאל. באמצעות טבלת ניחושים שמתעדכנת בזמן אמת, תוכלו לזנוח את טבלאות האקסל וההודעות בווטסאפ

כל ארבע שנים זה קורה: המונדיאל מגיע וסוחף עמו את כל החברים לצפייה של משחקי הכדורגל, במשך כל חודש המונדיאל שיתחיל ב-14 ביוני ויסתיים ב-15 ביולי. אוהדי הכדורגל ההדוקים מכירים את טבלת האקסל או ההודעה הקבוצתית בווטסאפ שמאגדת בתוכה את כל ניחושי תוצאות המשחקים של החברים. כך זה נמשך, לאורך כל הליגה או המונדיאל, עד שמגיע המנצח הגדול שזוכה בתהילה. כעת, בזכות אפליקציה ישראלית, תוכלו לנהל את טבלת הניחושים בצורה נוחה וחברתית.

חברת הסטארטאפ הישראלית Score 365 פיתחה את אפליקציית הספורט 365 ומדורגת במקום הראשון בעולם בהורדות ב-iOS ובאנדרואיד בקטגוריית הספורט. האפליקציה הישראלית מספקת את תוצאות המשחקים בזמן אמת וכעת, לצד קרלסברג ישראל, מותג הבירה של IBBL פיתחו יחדיו החברות פלטפורמה חדשה בשם Carlsberg scorer שעושה סוף לטבלאות האקסל או ההודעות הארוכות בווטסאפ ויעזרו לכל החברים לעקוב אחר טבלת הניחושים בזמן אמת, הודות ל-365, הפלטפורמה תתעדכן בזמן אמת, כך שלא יצטרכו לעדכן אותה בכל פעם.

קרלסברג 365. יח"צ,
טבלת הניחושים תתעדכן אוטומטית./יח"צ

הפלטפורמה החדשה מאפשרת לכל אחד ואחת, לפתוח קבוצה, להיות מוגדר כקפטן ולהזמין אליה חברים נוספים ללא הגבלה. את הלינק ניתן להעביר בווטסאפ, טלגרם או בפייסבוק, כאמור ללא הגבלה של משתתפים. עם פתיחת הקבוצה, המשתמשים יוכלו להתחיל לנחש את תוצאות שלב הבתים ובהמשך גם את המנצחת הגדולה של המונדיאל לצד מלך השערים של הטורניר.

הרישום לאפליקציה נפתח כבר ב-15.5 ויימשך עד שריקת הפתיחה של משחקי המונדיאל, ב-14.06. הרישום ללא עלות והיא יתאפשר לאחר הורדת האפליקציה 365 הזמינה בחינם בחנויות האפליקציות הרשמיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully