וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמציא מחדש את הסמארטפון? כל השמועות על הסמארטפון העתידני של לנובו

29.5.2018 / 9:10

לאחר רכישת מוטורולה מידי הבעלות של גוגל, בחברת לנובו ניסו להתברג לעולם הסמארטפונים עם מכשירים חדשניים, אך בלנובו התקשו להתרומם. כעת, על פי השמועות, הסמארטפון החדש עשוי לשנות את כל מה שהכרנו אודות הסמארטפונים

לנובו היא אחת מהחברות הגדולות ביותר בתחום המחשבים ועלתה לכותרות כשענקית החיפוש גוגל רכשה אותה. עוד באותו הזמן, השיקה כמה סמארטפונים מתקדמים, אך נראה שבעלת הבית גוגל הייתה פחות מרוצה מהישגי החברה. אחרי זמן קצר יחסית, החליטה גוגל למכור את לנובו לחברת מוטורולה וכיום לנובו, פועלת תחתיה. בשבועות האחרונים עולים דיווחים ברשת אודות המכשיר העתידני של החברה שעשוי להדאיג את היצרניות הוותיקות כמו אפל וסמסונג. אחד מהדיווחים מגיעים מסגן נשיא לנובו, צ'אנג צ'נג. הדיווחים מתייחסים להכרזה על מכשיר מהפכני שעשוי לקבוע רף חדש ליצרניות וישאיר אבק ליצרניות הוותיקות. לדבריו, הסמארטפון יעשה שימוש בלא פחות מ-18 פטנטים טכנולוגים חדשים שהחברה רשמה והוא יחולל מהפכה אמיתית בקטגוריה.

לצד הדיווחים ברשת החברתית הסינית Weibo והדיווחים שהגיעו מפי סגן נשיא החברה, נראה כי המכשיר החדש עשוי להציג מסך נטול שוליים "אמיתי". כלומר, מסך ללא שוליים עם יחס מסך - גוף של 95 אחוזים. לשם ההשוואה, כיום הסמארטפונים שמתגאים ב"מסך נטול שוליים", כמו סמסונג ואפל, עומדים על 83 אחוזים בממוצע של יחס מסך - שוליים. עד כה לנובו לא התפרסמו בזכות פריצות הדרך בעולם הסמארטפונים, לפחות בשנים האחרונות ואם השמועות נכונות, ייתכן ומדובר בפריצת דרך ראשונה של החברה בתחום מסכי הסמארטפונים. אם השמועות האלו נכונות וההתלהבות ברשתות החברתיות מוצדקות, ייתכן ונראה ב-5 ביוני את אחד מהסמארטפונים המרשימים שהושקו עד כה, שישאירו לאפל וסמסונג אבק.

צ'אנג שפך אור על זמני הסוללה המרשימים של המכשיר וסיפר כי הסמארטפון עשוי להציג זמני המתנה של עד 45 ימים, בעוד שמרבית היצרניות מצליחות לספק זמן המתנה של כמה ימים בודדים. עוד הישג של המכשיר הוא נפח האחסון שיעמוד על עד 4 טרה - בייט, (כ-4,000 גיגה) ולשם השוואה, הסמארטפון עם נפח הזיכרון הגדול ביותר שמזין בחנויות, עומד על 512 גיגה (חצי טרה בייט). אם פיסות המידע שהתקבלו בימים האחרונים מדויקות ונכונות, ייתכן והסמארטפון החדש של לנובו יקבע רף חדש בקטגוריית הסמארטפונים. למזלנו, ההכרזה תתקיים ממש בקרוב, ב-5 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully