וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הטוואר טאג מגיע לישראל: יחליף את חדרי הבריחה?

8.6.2018 / 10:26

יצרנית הטכנולוגיה Lenovo, בעלת מותג הגיימינג LEGION, חתמה על שיתוף פעולה עם חברת הפיתוח וההפצה של טכנולוגיות המציאות המדומה 1Sync. במסגרת שיתוף הפעולה משיקה חברת 1Sync את TOWER-TAG - משחק מציאות מדומה מרובת משתתפים אשר עתיד להתחרות בחדרי הבריחה

יצרנית הטכנולוגיה Lenovo היא ענקית בעולם המחשבים, וכעת חתמה על שיתוף פעולה עם חברת הפיתוח וההפצה של טכנולוגיות המציאות המדומה 1Sync. במסגרת אותו שיתוף פעולה, חברת 1Sync משיקה את משחק ה-Tower-Tag אותו הם מבססים על חומרת לנובו. זוהי פעילות מציאות מדומה מרובת משתתפים (עד 6 במקביל) בה מתחלקים לקבוצות ומשחקים ביריות מגוף ראשון. ותוכלו להיות בטוחים שמדובר בקצת מעבר למשחק VR רגיל. Tower-Tag זמין כרגע רק במספר מוגבל של מדינות, עם 3 מקומות בלבד בארצות הברית שמציעים זאת.

לנובו מציגה מתחם חדש למשחק טאוור טאג. נתי הורטינג, מערכת וואלה! NEWS
משחק הטאוור טאג מגיע לישראל/מערכת וואלה! NEWS, נתי הורטינג

המשחק כולל אסטרטגיה קבוצתית, שיתוף פעולה, מפות שונות, סיוע בהגנה על שותפים למשחק ועוד. הפעילות נתמכת על מחשבי מותג הגיימינג של לנובו מסדרת LEGION, הכוללים מפרט שבקלות יוכל להריץ את המשחק על גבי משקפי ה-VR. 1Sync הישראלית מלווה את פרויקט הבאת המשחק ארצה משלביו הראשונים, והחלו לפעול כבר לפני כשנה והגיעו לבשלות בהשקת הגרסה הרשמית הראשונה של המשחק במאי האחרון. TOWER TAG בנה לעצמו שם בעולם לא רק בגלל החוויה, אלא גם בשל הטכנולוגיה שעומדת מאחוריה. המשחק מצריך סנכרון מדויק בין השחקנים ללא דיליי ושימוש ב"אקדחים" מסונכרנים עם פידבק המדמה רתע של ירייה, שנותן תחושה מציאותית לירי במשחק.

עוד, המפתחים מקבלים בברכה פידבק מקהילת המשתמשים ודואגים לעדכן את המשחק מעת לעת עם אפיונים נוספים ופונקציות חדשות. החברה דאגה לציין באירוע שערכה כי הם עובדים על חוויות VR נוספות. אחת מהן אפילו הדגימו לנו, בה שחקן אחד יושב עם לוח פקדים ואילו השני עם משקפי VR. יחדיו הם צריכים לפצח את כל החידות המוצגות במשקפי המציאות המדומה ולפרוץ לכספת. במידה ותרצו להתנסות בעצמכם, תוכלו לבקר במתחם הטוואר-טאג שברחובות אשר מציע למבקרים להתנסות במשחק על מחשבי ה-Legion Y720 Cube של חברת לנובו.
http://tower-tag.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully