וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההר" ממשחקי הכס פרסם תמונה של חברתו - והותקף ברשת

3.6.2018 / 9:23

המרחק והאנונימיות שמקנה הרשת אפשרה לטרולים לרדת על בת הזוג של "ההר" ממשחקי הכס, הפת'ור ביורנסון, מבלי לחשוש לחייהם. הוא בתגובה: "אף אחד לא מעז לאיים עליי בחיים האמיתיים אבל בפייסבוק ובטוויטר זה קורה כל הזמן"

שיגרת האימונים של הפת'ור ביורנסון/פייסבוק

הפת'ור ביורנסון, המגלם את סר גרגור קלגאן "ההר" בסדרה "משחקי הכס", הוא האדם האחרון על כדור הארץ שהייתם רוצים להסתבך איתו. אחרי הכול, הוא באופן רשמי האיש החזק ביותר בעולם, תואר שזכה בו במהלך תחרות שנערכה בפיליפינים. הוא מתנשא לגובה של 2.1 מטרים ושוקל לא פחות מ-182 ק"ג (של שריר בעיקר). הוא גם מחזיק בשיא עולמי בהרמת משקולות של 472 ק"ג. מספיק סיבות לא להתעסק עם מיקו?

כנראה שלא. טרולים ברשת ניצלו את "כוחות העל" של הפלטפורמה, המעניקה להם אנונימיות ומרחק, והעזו להסתבך עם "ההר" ובת הזוג שלו, קלסי הנסון. אחרי שההר פרסם סדרה של תמונות שלו לצד קלסי, רבים לא יכלו להתעלם (ובצדק) מהפרש הגבהים ביניהם. במקום לפרגן, כמו תמיד - הם העדיפו לצחוק עליהם.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

הרגע שבראד פיט הציע 120 אלף דולר תמורת לילה עם אמיליה קלארק

לכתבה המלאה

לפי The Mirror, "ההר" לא נותר חייב. הוא אמר: "אנשים לא מוכנים להתעמת איתי פנים מול פנים, אבל ברשת הם מראים הרבה אומץ. אף אחד מעולם לא איים עליי בחיים האמיתיים, אבל בפייסבוק ובטוויטר זה קורה כל הזמן". הוא ניסה לשחק אותה קול, אבל זה לא לגמרי עבד לו: "אנשים מנסים להתנהג בגסות אליי, אל המשפחה שלי, אל החברה שלי, לכולם", הוא אמר, "אנשים אוהבים להיות רעים לאנשים אחרים ברשתות החברתיות. זה מה שכולם עושים היום. אם יש מישהו שפוגע בי, במיוחד אם זה מופנה כלפי המשפחה שלי, אני פשוט חוסם אותו. אני לא מקבל את זה. אני לא מתרגז בגלל שאני אוהב להתמקד בחיובי. אני האדם החזק בעולם. מה הם השיגו?"

ת'ור וקלסי יוצאים יחד מאז ספטמבר והדבר היחיד שמעסיק את הציבור הרחב הוא הבדל הגבהים ביניהם. הנסון, שגובהה רק 1.57 מטרים, נשאלה באינסטגרם כיצד היא מצליחה לנשק את ת'ור. היא לקחה את זה ברוח טובה והשיבה: "הוא מתכופף ואני נעמדת על קצות האצבעות, או שאני אומרת יאללה, פשוט תרים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully