וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BlackFriday אבל כל יום: הקבוצה בפייסבוק שתחסוך לכם מאות שקלים

29.5.2018 / 11:48

עושים קניות באינטרנט? קבוצה בפייסבוק יכולה לחסוך לכם מאות ועד אלפי שקלים. את הקבוצה מנהל בני בוכניק ומפרסם מבצעים על אינספור מוצרים: החל מסירים למטבח ועד לטלוויזיות

"יש לפעמים פערים של 200-300 אחוזים לטובת קניית מוצרים בחו"ל". עושים קניות מאמזון, איביי ואתרים אחרים שנמצאים בחו"ל? כדאי שתכירו את הקבוצה "I need it - כזה אני רוצה". את הקבוצה מנהל בני בוכניק ומפרסם מדי יום עשרות מבצעים משתלמים באתרים הבינלאומיים. החל מאביזרים למטבח ועד לטלוויזיות, שואבי אבק ומכונות קפה. את הקבוצה הקים עבור החברים שלו לפני כמעט שנתיים ואילו כיום, הקבוצה מונה יותר מ-40 אלף אנשים המתעדכנים מדי יום במבצעים חדשים. אם אתם רוצים להתחדש בשואב אבק, טלוויזיה, מכונת קפה, גאדג'ט או אפילו סירים למטבח, זו קבוצה שאתם חייבים להיות חברים בה.

"אני קונה בחו"ל במהלך השנים האחרונות. יש לי דודה בארצות הברית ששימשה לי בעבר מחסן, לפני שהעולם הגלובלי התפתח. לאט לאט זה קרה והיום יש כמעט גלובליזציה מלאה בעולם המשלוחים. בתור חובב גאדג'טים, טכנולוגיה וקניות, לא הסתפקתי באפשרויות שהיו לי פה בארץ וזה לא עניין של מחיר שהוא גם חשוב אלא עניין של מגוון", סיפר לנו בוכניק. עוד הרחיב על הפערים הכלכליים, שלדבריו "לפעמים עצובים" ויכולים לעמוד על בין 200 ל-300 אחוזים, בין רכישה בחו"ל לבין רכישה בישראל, שבחלק מהמקרים - יקרה משמעותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קבוצת פייסבוק - בני בוכניק. צילום מסך, צילום מסך
"תוכלו למצוא בקבוצה טוסטרים, שואבי אבק, טלוויזיות וכמעט - כל מוצר שנמצא במבצע"./צילום מסך, צילום מסך

עוד סיפר לנו על ההתפתחויות של מערכות המכס ואישורי היבוא שנפתחו בשנים האחרונות ומאפשרים לנו כצרכנים, להיות כמעט ובלתי מוגבלים באפשרויות הקניה שלנו. "כל אחד יעשה את הבחירות שלו. אנשים מספיק חכמים כדי להשוות את רמת השירות שהם יקבלו והצרכנים הנבונים יותר, יסתכלו על המעטפה הכוללת של המחיר: שירות ומגוון ואז הם יחשבו האם זה זול מספיק לקנות מחו"ל או לקנות מהארץ".

אתרי המסחר הגדולים מקיימים פעילות של "Affiliate", שיטה שבה אנשים מפרסמים מוצרים ובמידה ואחרים ירכשו, הם יקבלו אחוזים. האם מתעשרים מזה? לדבריו, ממש לא. בוכניק סיפר כי מדובר באחוזים בודדים מהמכירות וזה לא באמת מחזיר את ההשקעה, זמן, המשאבים והאנרגיה שהוא משקיע מדי יום בקבוצה. "לפעמים כשניתן לדבר עם היבואן, במקום לקבל את האחוז או השניים האלו, אני מעביר את ההנחה לחברי הקבוצה", אמר.

כיום הקבוצה הפופולרית מושכת אינספור אנשים שמחפשים מבצעים באינטרנט אך גם נציגים רבים של חברות השילוח שנמצאים בתוך הקבוצה ומנסים לעזור לצרכנים במידה והמשלוח שלהם נתקע. "בקבוצה יש נציגים מכל חברות השילוח והם עוזרים בין אם נתקע משלוח או צרכן חושב שנעשה לו עוול כלשהו". עוד בקבוצה ניתן למצוא מבצעים שבוכניק מקיים ביחד עם חברות השילוח, כדי להוזיל את העלויות. "בעבר עשינו שיתוף פעולה עם DHL שנותן לצרכנים הנחה של חמישים אחוזים בשילוח חזרה לחו"ל אם צרכן קנה מוצר ונתקע איתו. אני גם בקשר רצוף וקבוע עם המכס כדי לשפר ולייעל את התהליכים והמערכים שהם מבצעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully