וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכולות צילום שטרם נראו באייפון": כל השמועות על האייפון שיושק ב-2019

30.5.2018 / 8:27

"שלושה חיישנים צילום שיעניקו זום אופטי של פי שלושה "ומסך מסוג OLED בכל האייפונים שיושקו". טרם הגיעו שמועות על השקת האייפונים הקרובה שתהיה בספטמבר אך כבר מתחילות לזרום שמועות על האייפון שיושק בשנה הבאה

"אפל תשיק לפחות אייפון אחד עם שלושה חיישני צילום ב-2019 ויציג יכולות צילום שטרם נראו באייפון". כך עולה על פי דוח שחיברה "דויטשה ניירות ערך", חברת בת של אחד מהבנקים הגדולים בעולם, "דויטשה בנק". עוד עולה משמועות נוספות כי כל האייפונים שיושקו בשנת 2019 יגיעו עם מסך מסוג OLED, מסך איכותי בהרבה מהמסכים שקיימים בשוק ומאפשר חסכון בסוללה ותצוגה בעלת צבעים מדויקים יותר.

מהדוח שחיברה דויטשה ניירות ערך עולה כי שלושה חיישנים יאפשרו להפעיל מערכת מיפוי תלת ממדית חכמה שתאפשר זום אופטי של פי שלושה. הזום האופטי עובד בצורה מתוחכמת למדי, כאשר חיישן אחד מגיע עם זווית רחבה בעוד שהחיישן השני בעל זווית רגילה, ובאמצעות חיבור של שני החיישנים, ניתן לבצע את ההתקרבות. הוספת חיישן נוסף, תאפשר צילום עם זום של פי שלושה.

אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אפל הציגה השנה את האייפון 10 בעל שני חיישנים ובשנה הבאה צפויה להציג אייפון בעל שלושה חיישנים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עוד עולה מהדוח כי אפל עשויה להציג אייפון בעל שלושה חיישנים ומייצב תמונה אופטי, השילוב של שלושתם, יאפשר לצלם תמונות פחות מטושטשות וצילומי וידאו חלקים יותר עם פחות רעידות. עד כה חברת וואווי הייתה הראשונה שהציגה סמארטפון בעל שלושה חיישנים, הדבר מאפשר לה לבצע זום אופטי של פי שלושה ולשפר את יכולות הצילום של המכשיר למתקדמות יותר. שמועה נוספת היא שאפל עשויה להשיק בשנה הבאה סדרת אייפונים בעלת מסך בגודל של 6.1 אינץ'. הסמארטפונים יהיו בעלי מסך נטול שוליים, כמעט לחלוטין בדומה לאייפון 10 ולסמארטפונים נוספים.

ההשקה של האייפון 9 ו-11, במידה ואפל תבחר להציג יורש לאייפון 10, תתקיים בספטמבר הקרוב. לגבי המכשירים הקרובים, נראה שעדיין לא ברור איזה אייפונים היא תשיק בדיוק. הסיבה גם שאנחנו מתחילים לראות דיווחים על האייפונים שיושקו בכלל בשנה הבאה, היא מיצרני חומרה שונים שככל הנראה, מדליפים על מגעים עם אפל בנוגע להספקת החומרה למכשירי האייפון שייכנסו לפס היצור, עוד בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully