וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות ספוילר: אנחנו יודעים מי תנצח במונדיאל הקרוב

30.5.2018 / 8:53

באמצעות בינה מלאכותית ודרכים מתוחכמות אחרות, חברות הטכנולוגיה יכולות לחזות כמעט במדויק את תוצאות משחקי הספורט. הפעם EA Sports, מפתחת המשחק FIFA, היא הראשונה שמפרסמת את התחזיות למונדיאל הקרוב ולא תאמינו מי המנצחת

תחזיות היו בעבר עניין של פחות מדעים ויותר אומנות, במיוחד כשזה מגיע לתחרויות ספורט מדוברות כמו המונדיאל או אליפויות בעולם. היום, באמצעות בינה מלאכותית והנתונים הקיימים, ניתן לחזות תוצאות ודברים נוספים במדויק וכך עשתה מיקרוסופט בשנת 2014 כאשר חזתה את תוצאות המונדיאל, באמצעות העוזרת הווירטואלית קורטנה. כעת חברת EA Sports, מי שאחראית על המשחק הפופולרי FIFA, מנסה לחזות את תוצאות המונדיאל הקרוב.

הגרלת מונדיאל 2018. אתר רשמי פיפ"א, אתר רשמי
"בשבועות הקרובים אנחנו עתידים לקבל תחזיות נוספות מחברות העוסקות בתחום הבינה המלאכותית./אתר רשמי, אתר רשמי פיפ"א

לפי החברה, המנצחת תהיה צרפת שתתמודד מול גרמניה במשחק הגמר ואילו המשחק יוכרע בפנדלים. צרפת תזכה בגביע אחרי שתביס את גרמניה בפנדלים 5-4, למרות העובדה שגרמניה לא הפסידה בפנדלים כבר מאז שנת 1976. עוד ציינה החברה כי צרפת הביסה את בלגיה 2-1 בדרכה לגמר ואילו גרמניה תביס את ספרד 3-1. עוד דיווחה כי מצריים, איסלנד ומקסיקו יודחו מהתחרות כבר בשלבים המוקדמים. את פרס השחקן המצטיין, יזכה אנטוני גרייזמן, כך דיווחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אז איך הם הגיעו לתוצאות האלו? ובכן זה די פשוט. הם פשוט לקחו את הנתונים הקיימים אודות השחקנים והזינו את הקבוצות שמשחקות במונדיאל ונתנו למחשב לשחק ב-FIFA 18 עד שהוא השיג את התוצאה. אם אתם לא מאמינים, אז זו לא הפעם הראשונה שב-EA Sports מנסים לחזות את תוצאות המונדיאל. הם עשו זאת במונדיאל הקודם, בשנת 2014 כשחזו שגרמניה תנצח. אם זה לא מספיק, ב-EA Sports חזו את תוצאות הסופרבול וצדקו ב-9 פעמים מתוך 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully