וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אווירה סקסיסטית ורעילה": העובדים בסנאפצ'אט שוברים שתיקה

1.6.2018 / 17:20

לאחר שפסגה הפסדים רבים לאור התחרות הגוברת מול אינסטגרם ובנוסף גם ביקורת מצד המשתמשים, אפליקציית סנאפצ'אט, מנסה להשתקם ולשפר את מעמדה. במקביל, עובדת לשעבר החליטה לשבור שתיקה נגד החברה בטענה "לאווירה סקסיטית ורעילה" במשרדים

זמנים קשים עוברים על חברת סנאפ, שבבעלותה הרשת החברתית סנאפצ'ט. לאחר שרוב שירותיה הועתקו או שאבו השראה על ידי המתחרה פייסבוק, החברה מאבדת כיום יותר משתמשים מאשר משתמשים שנרשמים לשירות וצוברת הפסדים גדולים. כעת עובדת לשעבר בחברה יוצאת נגדה בטענה שהאווירה במקום העבודה הייתה "רעילה" ו-"סקסיסטית". באופן מפתיע, על פי דיווח של אתר Cheddar, בכירים בחברה לא הכחישו את דבריה. סנאפ הוסיפה כי היא עובדת קשה על מנת לתקן את הבעיה שהעלתה המתכנתת, שאנון לובטיץ', ותחילה ינסו לגוון את כוח העבודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"השרו במקום העבודה אווירה 'רעילה' ו-'סקסיסטית'"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לראשונה בהיסטוריה סנאפ חושפת נתונים על העובדים שלה -רק 13 אחוזים מהעובדים ו-22 אחוזים מחברי ההנהלה הן נשים. המספרים הללו מציבים את סנאפ הרחק מאחור חברות אחרות כמו פייסבוק וטוויטר, אך עדיין כאשר מסתכלים מרחוק על כלל הנתונים מהתעשייה, מדובר בנתונים שהם לא חריגים. הפרשה התחילה עוד בעת עזיבתה של לובטיץ' בנובמבר בשנה שעברה. סנאפ נכנסה לקשיים בעקבות העיצוב החדש שלה וספגה ביקורות אחרי שהציגה את הדוחות הכספיים, שהראו הפסדים גדולים במיוחד. ביומה האחרון, לובטיץ' כתבה מייל לכל צוות המתכנתים בה ביקשה לעזור ליצור אווירה "נחמדה, חכמה ויצירתית". המייל הופץ ברחבי החברה והחל את תהליך השינוי בתרבות ובאווירה.

בתגובה למקרה ג'רי האנטר, סגן נשיא צוות התכנות בסנאפ, תיאר את הדרכים בהן החברה מנסה לשפר את עצמה. "אני לא רוצה שאף אחד בצוות שלי ירגיש כמו ששאנון הרגישה", כתב. "אני רוצה שכל עובד סנאפ יחווה חוויה בכל יום שהוא מגיע לעבודה, ואני מתחרט ששאנון לא נהנתה. אנו נמשיך לקחת תגובות מצוות העובדים לליבנו, ולפי הנעשה על ידינו בחודשים האחרונים, אפשר לראות שאנו מיישמים אותן"

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully