וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרב הענקיות החל": PUBG מגישה תביעה רשמית נגד Fortnite

31.5.2018 / 12:22

המשחק PUBG הציג לראשונה ז'אנר חדש בעולם המשחקים הנקרא באטל רויאל ובכך הפך לפופולרי במיוחד. פורטנייט מאחוריהם הציגה גם היא את הז'אנר במשחק שלה, וכעת תאלץ להתמודד עם תביעה מצד PUBG על הדמיון בין שני המשחקים

"PlayerUnknown's Battlegrounds", או בקיצור המוכר יותר "PUBG" הפך למשחק פופולרי במיוחד בשנה האחרונה כשהציג לעולם את ז'אנר המשחק באטל רויאל. הצלחתו המסחררת של המשחק הוביל את יצרנית המשחקים "Epic" להציג מצב באטל רויאל משלה במשחק "Fortnite" - משחק יריות שכעת שולט בלוח השידורים החיים של Twitch, אתר הזרמת הוידאו של הגיימרים והתקדם להיות אחד המשחקים הפופולריים ביותר בעולם. יצרנית המשחק "PUBG", Bluehole, חשפה שהיו לה חששות בנוגע לדמיון שבין שני המשחקים, וכעת החברה הקוריאנית הנמצאת בבעלותה הגישה תביעה נגד חברת "Epic Games" בקוריאה.

משחק פורטנייט. צילום מסך
פורטנייט הרוויחה מאות מיליוני דולרים בחודש אחד./צילום מסך

על פי The Korea Times, PUBG תובעת את Epic Games בטענה שמפרה זכויות יוצרים. התביעה הוגשה לבית המשפט בסיאול כדי לקבוע האם פורטנייט העתיקה מ-PUBG. "הגשנו את התביעה כדי להגן על זכויות היוצרים שלנו בינואר", אמר מקור חסוי מחברת PUBG. זה לא ברור כיצד פורטנייט פגעה בזכויות היוצרים של PUBG, אבל שני המשחקים משתמשים באותו מנוע משחק שנוצר על ידי Epic Games.

מעל ל-40 מיליון עותקי PUBG נמכרו כבר, והמשחק אף עשה את דרכו באופן אקסקלוסיבי לאקסבוקס. במקביל, גם פורטנייט ממשיכה לגדול בקצב מהיר, בעיקר בגלל היותו זמין לקהל הרחב ללא תשלום. ועם זאת, המשחק הרוויח כמעט 300 מיליון דולרים רק בחודש אפריל. שני המשחקים הגיעו לאחרונה גם לסמארטפונים במטרה לעשות מעבר מוצלח בין המחשב והקונסולות למובייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully