וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת על העדכון החדש לאייפון

30.5.2018 / 14:13

מערכת הפעלה יציבה ומהירה יותר, לצד הוספת תכונה חדשה, את הטכנולוגיה AirPlay 2 התאפשר להזרים מוזיקה לשני רמקולים תומכים בו - זמנית. עוד הוסיפה אפל רקעים נוספים לאייפון ושחררה עדכון לאפל TV ולשעון החכם

צלמים זמניים מורשים

שבוע וחצי לפני כנס המפתחים השנתי של אפל, ה-WWDC שבמהלכו החברה צפויה להכריז על מערכת ההפעלה הבאה ה-iOS 12, שיחררה אמש אפל את גרסאת iOS 11.4. מלבד השיפורים בביצועים וביציבות הסמארטפון, הוסיפה אפל תכונות חדשות ובראשן את ה-AirPlay 2, טכנולוגיית הזרמת המוזיקה של אפל, לצד הודעות בענן, רקעים חדשים ותכונות נוספות. עוד שחררה אפל עדכון לאפל TV ולשעון. הגרסה החדשה זמינה כבר עכשיו להורדה בכל מכשירי ה-iOS.

השיפור המשמעותי והמרכזי בגרסה החדשה הוא ה-AirPlay 2, טכנולוגיית הזרמת המוזיקה שזמינה לכל מכשירי האייפון, החל מהאייפון 5S ומעלה. באמצעות הטכנולוגיה, ניתן להזרים מוזיקה בצורה אלחוטית ישירות ממכשירי האייפון או האייפד אל מכשירי האפל TV ומכשירים תומכים נוספים. כעת, ניתן להזרים מוזיקה לכמה רמקולים בו - זמנית. יצרניות רבות המשווקת רמקולים שמתחברים לאינטרנט, כבר הודיעו כי הרמקולים יקבלו עדכון לטכנולוגיה החדשה. בין היצרניות ניתן למצוא את סונוס, B&O ויצרניות פרמיום נוספות. הרמקולים האלו, לא זולים כלל והזול ביותר, הוא רמקול שמחירו עומד על 800 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אפל עדכון iOS 11.4. יח"צ,
העדכון החדש מאפשר הזרמה של אודיו לשני רמקולים בו זמנית./יח"צ

בנוסף ל-AirPlay 2, אפל החזירה את אפשרות "הודעות בענן" שהייתה זמינה בגירסאות המוקדמות, אך הוסרה אחר כך. התכונה החדשה מאפשרת לשמור את כל הודעות ה-iMessage שנשלחו, ישירות בענן אפל, ה-iCloud, כך שניתן יהיה להמשיך להתכתב גם מהאייפד או מהמחשב וכמובן - שחזור ההודעות הפך לקל יותר. עוד כאמור אפל שיפרה את יציבות מערכת ההפעלה, פתחה אפשרויות חדשות למפתחים והוסיפה מספר רקעים. בנוסף אפל שחררה עדכון לאפל TV ולשעון ומדובר בשיפורי יציבות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully