וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הפשוטה להפוך ארבעה מכשירים ביתיים לבטוחים יותר

וואלה! NEWS בשיתוף בזק, וואלה! NEWS בשיתוף בזק

13.6.2018 / 8:09

הבית שלנו מרגיש לנו תמיד כמקום בטוח, אבל ישנם כמה מכשירים שחלק נראים לנו "תמימים". למי מהם אפשר לפרוץ? סקרנו ארבעה מכשירים טכנולוגיים שדרכם אפשר לפגוע בכם, וגם מצאנו את הפתרון הפשוט והנוח שיספק לכם אבטחה איכותית

ShutterStock

אנחנו מרגישים הכי בטוח וטבעי בבית שלנו, אבל שוכחים שמיום ליום הבית שלנו נהיה יותר חכם ולכן גם קצת יותר מסוכן. החיים הטכנולוגיים מביאים איתם נוחות, מהירות, קלות והנאה, אבל טומנים בחובם גם לא מעט סיכונים. החיבור התמידי שלנו לרשת באמצעות מחשבים, סמארטפונים, טאבלטים, קונסולות משחקים ועוד כל מיני מכשירים שנראים לנו "תמימים" אך חיבורם ל-WiFi פותח פתח לפגיעה בנו וביקרים לנו. הם מהווים למעשה פתח להאקרים, שדרכו יוכלו לשאוב מידע רב ויקר ערך לגבינו - מפרטי חשבון הבנק וכרטיס האשראי ועד תמונות ונתונים על אורח חיינו.

זאת הסיבה לכך שאנחנו רוצים להגן על הפרטיות שלנו באמצעות אבטחת המכשירים ברמה הגבוהה ביותר, ורוצים לדעת בזמן אמת אם יש פריצה או סכנה, כדי שנוכל להתגונן ולפתור את הבעיה. איך מגנים על כל המכשירים החכמים שמחוברים לרשת הביתית? ולמי מהם אפשר לפרוץ? סקרנו ארבעה מכשירים טכנולוגיים שיש בכל בבית והופכים אתכם חשופים לסכנה, וגם מצאנו את הפתרון הפשוט והנוח שיספק לכם אבטחה איכותית.

וואלה! NEWS בשיתוף בזק, וואלה! NEWS בשיתוף בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully