וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה של waze ומד"א יקצר את זמני הגעת האמבולנסים

1.6.2018 / 10:25

באפליקציית הניווט הישראלית Waze, יודעים כמעט את כל הרגלי התנועה בכביש וגם את המצב בזמן אמת. בשיתוף פעולה ראשון עם מד"א, החברה עשויה לחסוך לאמבולנסים דקות יקרות שיכולות לקבוע את גורלם של האנשים שנפצעו

אפליקציית הניווט הישראלית Waze מובילה בשנים האחרונות מאמצים רבים כדי למנף את המידע הרב שבידי החברה במסגרת תוכנית שהקימה "פרויקט התושבים המחוברים". מדובר על שיתוף מידע בין אפליקציית הניווט לבין הגופים השונים, במטרה לאפשר להם לרתום בזמן אמת - תובנות מקהילת הנהגים לצורך קבלת החלטות מושכלות לשיפור התנועה והפיכת הכבישים לבטוחים יותר. לפי וייז, בישראל שותפים לתוכנית עשרות גופים ציבוריים וביניהם גם מד"א, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל,שהצליח לשפר את זמני ההגעה של האמבולנסים לתאונות דרכים באופן משמעותי, בזכות המידע השוטף והעדכני ממערכות וויז.

וייז אוספת אינספור נתונים על התנהגות הכביש, מצבו בזמן אמת, שעות העומס בצורה מדויקת, אזורי העומס ועוד. עדו רוזנבלט, מנהל התקשוב במד"א ואחראי על התוכנית אמר: "מסתבר כי במיוחד במקרים של תאונות דרכים בינעירוניות, המידע המתקבל מהממשק המשותף עם Waze מאפשר לנו לזהות את המיקום המדויק של התאונה תוך זמן קצר יותר. מדובר לעתים בקיצור דקות ארוכות מזמן ההגעה של הצוות המטפל, שכמובן עלולות להיות קריטיות במתאר העבודה שלנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שיתוף פעולה בין מד"א לוייז. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
"שיתוף הפעולה בין וייז למד"א יחסוך דקות יקרות בזמן הגעת האמבולנסים לזירת האירוע"./מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א

עוד דיווחה וייז כי מאז השקת התכנית, ביצעה שינויים משמעותיים בדפוסי התנועה בערים רבות בעולם, ואפשרה למאות השותפים למנף טכנולוגיות מובייל מתקדמות כדי לתכנן ולנהל את דפוסי התנועה העירונית בצורה טובה יותר. כך למשל בבוסטון צמצמו את עומסי התנועה במחוז סיפורט ב-18 אחוזים, בעיר גנט שבבלגיה צמצמו את תאונות הדרכים ב-30 אחוזים והגדילו את השימוש בתחבורה ציבורית ב-15 אחוזים. גם בערים בישראל ניתן למצוא שיתוף פעולה עם וייז כמו בעיר רמת גן ששם וייז מסייעת בקידום חזון העיר החכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully