וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו את היומנים: דיווח חדש חושף את תאריך השקת ה-Note 9

3.6.2018 / 10:25

מדי שנה בחודש אוגוסט, חברת סמסונג חושפת את מכשיר ה-Note הפופולרי. השנה החברה צפויה לעשות זאת גם באוגוסט, וברשת טוענים כי התאריך "נדחה" בעקבות בעיות עיצוביות בסמארטפון. לצד המכשיר, החברה עשויה גם להציג רמקול חכם מבוסס העוזרת הווירטואלית "ביקסבי"

חברת סמסונג מציגה מדי שנה את מכשיר ה-Note, במהלך חודש אוגוסט. כך זה היה בשנתיים האחרונות ועל פי השמועות, כך זה גם יהיה השנה. על פי דיווח של סוכנות הידיעות בלומברג, השקת ה-Note 9 תתקיים ב-9 לאוגוסט. תחילה הדיווחים היו על כך שהחברה דווקא תקדים את ההשקה בחודש ימים, לסוף יולי, אך על פי השמועות ברשת, נראה כי החברה נאלצה להתמודד אל מול אתגרים עיצוביים בסמארטפון, שהובילו לדחיית השקת הסמארטפון המצופה של החברה.

סמסונג גלקסי נוט 8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הסמסונג גלקסי נוט 8/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עוד עולה מהדיווחים ברשת כי הסמארטפון יציע מצלמה ומעבד משודרגים, כך שה-Note 9 לא יהיה הסמארטפון שיביא לראשונה, מכשיר בעל קורא טביעות אצבע מתחת למסך מבית סמסונג. אם כי, החברה תמיד עשויה להפתיע. סדרת ה-Note היא אחת מהסדרות הפופולריות ביותר של סמסונג. בתחילתה, הציגה סמארטפונים בעלי מסך גדול במיוחד, לעומת שאר המכשירים. אותה קטגוריה כונתה "פאבלט" וסמסונג גם החברה שגרמה לאפל להשיק את גרסת הפלוס לאייפון.

במידה והשמועות נכונות, סמסונג עשויים גם לחשוף את הרמקול החכם המבוסס העוזרת הווירטואלית ביקסבי. אותו רמקול צפוי להתחרות בקו המוצרים "אקו" של אמזון, בהומפוד של אפל ובגוגל Home. בשנים האחרונות, שוק הרמקולים החכמים גדל בצורה ניכרת ואותו מובילות אמזון וגוגל, בעוד שאפל הצטרפה עם ההומפוד, במטרה לנגוס בנתח השוק של החברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully