וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כך יראה האייפון הבא? תמונות ראשונות דולפות לרשת

3.6.2018 / 10:59

מדי ספטמבר, נוהגת אפל להשיק את סדרת האייפונים החדשה. אחרי אינספור שמועות, אנחנו סוף סוף עדים להדמיה ראשונה של שני האייפונים החדשים שאפל עשויה להשיק בקרוב. לצד ההדמיות, הודלפו גם המפרטים של האייפונים

מדי שנה בחודש ספטמבר, אפל נוהגת להציג את האייפון החדש. בחודשים שלפני ההכרזה המדוברת של אפל, הרשת גועשת והשמועות וההדלפות בשיאן. כעת, הדלפה חדשה נותנת לנו הצצה לשני דגמים חדשים שהחברה עשויה לחשוף בחודש ספטמבר הקרוב. הפעם, אם ההדלפות נכונות, אפל לא תסתפק בשינויים מינוריים לאייפון 9 אלא תציג כבר שינויים עיצוביים משמעותיים. ההדלפות האלו מתבססות בעיקר על פי דיווחים של יצרניות הכיסויים שכבר קיבלו את המידות של האייפון החדש, על מנת שיוכלו להתחיל ביצור הכיסויים לאייפון הבא.

על פי הדיווחים החדשים, הודלפו שני מכשירים: אחד בעל מסך בגודל 6.1 אינץ' שיגיע עם פאנל מסוג IPS LCD ואילו הדגמים האחרים, כאשר דגם ה-6.5 אינץ' הודלף, לצד דגם ה-5.8 אינץ' שטרם הודלף, שניהם יגיעו עם מסך מסוג OLED שנחשב לאיכותי יותר. מדובר במסכים איכותיים יותר משל ה-IPS LCD והם מאפשרים גם ליצרניות לייצר סמארטפונים דקים וחסכוניים בסוללה. אך לצערנו, הייצור של המסכים האלו יקר ומורכב הרבה יותר, מה שעשוי לגרום להשקה יחסית מאוחרת של שני הדגמים הללו.

הדמיית האייפונים החדשים לשנת 2018 הדלפה. צילום מסך, צילום מסך
משמאל האייפון בעל המסך בגודל 6.5 אינצ'ים ובימין האייפון בעל המסך בגודל 5.8 אינצ'ים/צילום מסך, צילום מסך

העיצוב שאנחנו נחשפים אליו לראשונה הוא של הדגם הזול יותר שנראה בדיוק כמו האייפון 10. לשמחתכם או צערכם, הוא עדיין כולל את המגרעת המוכרת מהאייפון 10, מה שהוביל את היצרניות השונות כמו LG, וואווי וואן פלוס, לאמץ את העיצוב השנוי במחלוקת, גם אל הסמארטפון שלהן. עוד על פי ההדלפות, המסך בעל יחס זהה לדגם ה-10 הנוכחי, הכולל יחס של 19.5:9, מערך צילום הכולל חיישן אחד בגב המכשיר, מסגרת אלומיניום העוטפת אותו משני צדדיו. לעומתו, הדגם בעל המסך הגדול יותר, יגיע כאמור עם מסך OLED בגודל 6.5 אינץ' שכולל את המגרעת, מסגרת מתכתית ומערך מצלמות כפול שיבלוט מעט מגוף המכשיר, בדומה לאייפון 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully