וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכינו את המקלדת: כל האימוג'ים החדשים שיגיעו אליכם בקרוב

4.6.2018 / 15:14

ארגון Unicode הוא זה שאחראי על האימוג'ים שבשנים האחרונות פשוט שינו את הדרך שבה אנחנו מתבטאים בתוכנות המסרים השונות. כעת הארגון פרסם את האימוג'ים החדשים שיגיעו בעדכון שישוחרר במהלך הימים הקרובים

האימוג'ים הפכו לחלק בלתי נפרד מהמקלדת שלנו, מהדרך שבה אנחנו מביעים רגשות, תחושות והוציאו לנו את המילים מהמקלדת. כעת אימוג'ים נוספים עושים את דרכם למקלדות ברחבי העולם, כאשר ארגון ה-Unicode הציג את המועמדים לעדכון האימוג'י הבא ואת העדכון הקרוב שיגיע כבר מחר. האימוג'ים המבוקשים ביותר כרגע עם דווקא אלו של הדמויות בעלי השיער הג'ינג'י והם צפויים להיות זמינים החל ממחר. רגע לפני שאתם בודקים האם קיים עדכון למערכת ההפעלה, אז צר לנו לאכזב מכיוון שזה תלוי כרגע בעיקר ביצרניות הסמארטפונים.

בין האימוג'ים החדשים תוכלו למצוא קאפקייקס, גיבורי על, בייגלה, קנגורו, לאמות, נייר טאולט ועוד. הארגון הכריז על חלקם עוד בחודש פברואר, אך כעת לאחר עבודה רבה וסינון קפדני, חלק מהאימוג'ים מוכנים לשחרור. בסך הכל, העדכון יכלול 157 אימוג'ים חדשים, מה שיביא לכמות כוללת של 2,823 אימוג'ים הזמינים לשימוש, כך על פי אתר Emojipedia.

האימוג'ים החדשים אנשים ג'ינג'ים. צילום מסך, צילום מסך
האימוג'ים החדשים יכללו דמויות בעלי שיער ג'ינג'י/צילום מסך, צילום מסך

ייקח זמן רב עד שהאימוג'ים החדשים יגיעו למקלדת שלכם, כאמור זה תלוי ביצרניות השונות. גם אם תזכו לעדכון המיוחל ותנסו לשלוח את האימוג'ים למכשירים שטרם קיבלו את העדכון, הם יראו מלבנים לבנים. עוד חלק מהאימוג'ים הם רק מועמדים לעדכון שישוחרר במהלך שנה הבאה וברשת כבר דיווחו שמשתמשי האייפון לדוגמה, יזכו לראות את חלק מהאימוג'ים רק ב-iOS 13 שתושק בעוד שנה בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully