וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות כוכבי הרשת: כך תהפכו לוויראלים ותוכלו להרוויח כסף מהאינסטגרם

13.2.2018 / 6:07

כוכבי הרשת הבינו: כמות האנשים שעוקבים אחריהם היא כוח ואמצעי תקשורת ישיר ביניהם לבין העוקבים. מה עושים עם כל העוקבים? ממנפים את זה לכסף - והרבה. על פי הערכות, כוכבי האינסטגרם מרוויחים אלפי שקלים מכל תמונה ובאמצעות כמה טיפים, גם אתם תוכלו להיות כאלו

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
כך תהפכו את חשבון האינסטגרן שלכם לויראלי./ShutterStock

אינסטגרם מונה יותר מחצי מיליארד משתמשים פעילים מדי יום ומעל מיליארד פעילים מדי חודש, וכיום רבים טוענים שהיא בדרך לעקוף את פייסבוק בטבלת הפופולריות. מדי יום מעלים לרשת החברתית כ-95 מיליון תמונות וסרטונים ולוחצים על כפתור הלייק יותר מ-4.2 מיליארד פעמים. עוד, מחקר שערכה החברה מצאה כי משתמשים מבלים כמעט חצי שעה ביום בממוצע במעבר על פרסומים באינסטגרם וצפייה בסטוריז, מה שמציב אותה בדרך להפוך לרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. בין כמות הפרסומים הגדולה, משתמשים מרגישים את הצורך לייחד את החשבונות שלהם ולהביא קהל יותר גדול מרק חבריהם הקרובים; לשם כך, הכנו עבורכם כמה טיפים שכדאי לעקוב אחריהם בדרך לויראליות באינסטגרם.

הרבו להשתמש בהאשטגים

רבים חושבים שאינסטגרם פוגעת בחשיפה של משתמשים אשר משתמשים בכמות גדולה של האשטגים, אך החברה מאז אישרה שמדובר במיתוס וכי האלגוריתם שלה לא מתוכנן לעשות זאת. ובעוד שהאשטגים בעבר נחשבו לדרך לצבור לייקים בלבד ללא שימוש אמיתי ואפקטיבי במיוחד - היום זה מעט השתנה. בעזרת העדכונים ששילבה אינסטגרם במערכת שלה, תוכלו כעת לחפש האשטגים באפליקציה ואפילו לעקוב אחריהם ממש כמו אחרי אנשים אחרים. כך בעצם תוכלו להשתמש בהאשטג מוכר או ליצור אחד משלכם שיוכל לצבור תאוצה ולחשוף את הפרסומים בחשבון האינסטגרם שלכם לקהל רחב יותר של אנשים. ואם לא בא לכם להשקיע יותר מדי בבחירה, האפליקציה הישראלית AutoHash תסייע לכם להפיק את כל ההאשטגים שאתם צריכים באמצעות בינה מלאכותית. זו דרך מצוינת ופשוטה לצבור קהל צופים גדול יותר ברשת החברתית.

האשטגים באינסטגרם AutoHash. עמית לגו, מערכת וואלה!
האשטגים באינסטגרם/מערכת וואלה!, עמית לגו

אל תפחדו להעלות יותר מפרסום אחד ביום - אך נסו לא להגזים

אחד מהעקרונות החשובים ביותר ביצירת חשבון אינסטגרם פופולרי הינו התמדה. אנשים לא יעקבו אחריכם אם אתם מעלים תמונה רק פעם בכמה שבועות, אך גם לא אם תעלו 5 פרסומים ביום. נסו להישאר כמה שיותר פעילים, אך גם דאגו לא להפריז מכמות פוסטים שתהיה נוחה לצפייה עבור העוקבים שלכם. אם לא תמיד יש לכם דברים חדשים להעלות, תמיד תוכלו להעלות תמונות ישנות ששמרתם בצד, אך דאגו לציין זאת. זו אגב הזדמנות מצוינת להשתמש בהאשטג #tb שצובר תאוצה רבה בחודשים האחרונים, המסמן "Throw Back", או בעברית "חזרה" לתקופה מסוימת בתמונה ישנה.

השתמשו בכל הכלים שיש לאינסטגרם להציע

הרשת החברתית מציעה למשתמשים שלל רחב של כלים לניטור אחר העוקבים שלהם. הקאץ? - אינסטגרם מאפשרת רק לחשבונות עסקיים לעשות זאת, ולכן תהיו חייבים להעביר את החשבון שלכם למקביל העסקי. בפועל לא יהיה שום שינוי בין חשבונכם לפני השינוי ולאחריו, אלא רק הוספת כיתוב התפקיד שלכם מתחת לשם בפרופיל (עיתונאי, דמות ציבורית, זמר, אמן וכו') וכן הכפתור שיוביל אתכם למסך המידע. המעבר הוא פשוט למדי; הגיעו אל מסך ההגדרות באפליקציה, בחרו באפשרות "Switch to Business Account" ועקבו אחר ההוראות.

הכלים לאחר מכן יאפשרו לכם לראות כמה אנשים עוקבים אחריכם ומאיפה, באיזה ימים ושעות הם פעילים, מה טווח הגילאים שלהם, מגדרם ועוד הרבה דברים אחרים. נוסף לכך, תוכלו לראות כמה פעמים כל פרסום שלכם נצפה ועל ידי כמה חשבונות, כולל כמה מהם הם כאלו שעוקבים אחריכם.

נתוני צפייה של סטורי באינסטגרם. עמית לגו, מערכת וואלה!
נתוני הצפייה של סטורי באינסטגרם/מערכת וואלה!, עמית לגו

פרסמו דברים גם בסטוריז

אינסטגרם זו לא רשת המבוססת על פוסטים בלבד והיא מאפשרת למשתמשים לחלוק דברים מחיי היומיום שלהם במספר דרכים. אחת מהן היא פונקציית הסטוריז המוכרת יותר מאפליקציית הסנאפצ'ט. ולמי שאינו מכיר, היא מאפשרת לפרסם תמונות או סרטונים קצרים באורך של כ-15 שניות למשך תקופה של 24 שעות. לאחר מכן הפרסומים ימחקו ויעלמו מהחשבון. עוד, תוכלו גם לשמור חלק מאותם סטוריז שפרסמתם תחת כותרת מסוימת, שלאחר מכן שאנשים אחרים יוכלו לראות אותם גם אחרי שנמחקו ממסך הסטורי הראשי. הדבר יעזור לחזק את החשבון שלכם ולהוסיף יותר תוכן שיאפיין אתכם.

אינסטגרם סטוריס. יח״צ,
תמשיכו להעלות סטוריז והישארו מעודכנים במה מסקרן את העוקבים שלכם./יח״צ

נסו לתקשר עם העוקבים שלכם

מעבר לשיתוף תוכן, חשוב שתנסו לשמור על קשר עם העוקבים שלכם. זה יכול להתבטא במספר דרכים. תוכלו ליצור סקרים בסטורי, או כאשר אתם מעלים תמונה להתעניין בכיצד זה מתבטא אצל הצופים שלכם באמצעות שאלה בכיתוב התמונה. זה יכול לגרום לשיתוף פעולה מצד העוקבים ולעזור לכם לצבור קהל רחב יותר, ובעצם להפוך את חשבון האינסטגרם שלכם לפופולרי יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully