וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני אירוע המפתחים של אפל: שלושה דברים שהיינו שמחים לראות הערב

4.6.2018 / 12:29

הערב ב-20:00 זה יקרה, טים קוק יעלה על הבמה ויפתח את כנס המפתחים השנתי של אפל. מדי שנה אפל חושפת באירוע המפתחים את הגרסה החדשה לאייפון ורגע לפני שזה קורה, אספנו שלושה דברים שהיינו שמחים לראות הערב

הערב בשעה 20:00 שעון ישראל, זה יקרה: טים קוק יעלה על הבמה בסן פרנסיסקו ויפתח את כנס המפתחים השנתי של אפל. מדי שנה אפל מקיימת את כנס המפתחים בחודש יוני ובמהלכו היא חושפת את מערכת ההפעלה החדשה, כשהשנה זו תהיה מערכת ההפעלה iOS 12. לצד מערכת ההפעלה ל-iOS, החברה עשויה גם להציג את מערכת ההפעלה החדשה למחשבי המק וייתכן וגם נראה שיפורים חומרתיים למחשבי המקבוק ואולי גם אייפון חדש. לרגל האירוע שיערך בשעה 20:00, אספנו עבורכם שלושה דברים שממש חסרים לנו באייפון. וכן, כל הדברים האלו קיימים במערכת ההפעלה המתחרה - אנדרואיד. את הגרסה הסופית, נזכה להוריד בספטמבר, בצמוד להשקת האייפונים החדשים. את העדכונים מהערב, תוכלו לקבל אצלנו בפייסבוק ובאתר.

הקלטת שיחות

אחת הסיבות המכריעות של האנשים בין רכישת אנדרואיד לבין רכישת אייפון היא פונקציית הקלטת השיחות. זוהי אפשרות שיכולה להציל אותנו כמה וכמה פעמים והיא פשוט כל כך חסרה באייפון. ניתן למצוא כל מיני פתרונות יצירתיים של מפתחים, הפתרונות האלו מציעים אפשרות לקיים שיחת ועידה עם מספר חיצוני שהוא למעשה מבצע את ההקלטה. הפתרונות הללו כמובן לא מאובטחים ובעיקר - לא מעשיים. אפל עד כה נמנעה מלהוסיף את האפשרות מכיוון שהקלטת שיחות בארצות הברית לא חוקית במרבית מהמדינות. יותר מנשמח אם לראשונה, אפל תאפשר למפתחים, לכל הפחות, להקליט שיחות.

אפליקציות להקלטת שיחה באנדרואיד. צילום מסך, צילום מסך
ההיצע לאפליקציות הקלטת שיחה באנדרואיד הוא אין סופי/צילום מסך, צילום מסך

עיצוב חדש למסך השיחות הנכנסות

זה אולי הדבר הכי מתסכל באייפון: אנחנו באמצע התכתבות בווטסאפ ופתאום מגיעה שיחה נכנסת. המסך של השיחה הנכנסת פרוס על גבי כל המסך וגם אם ננסה ללחוץ על כפתור הבית, לא נוכל לצאת ממנו אלא אם ננתק לבן אדם וכך הוא גם יבין שבעצם, סיננו אותו. בכל מכשיר אחר, כמו מכשירי האנדרואיד למיניהם, חלון השיחות מינימלי הרבה יותר וכשמתקבלת שיחה נכנסת באמצע שאנחנו בהתכתבות, יורדת חלונית קטנה מחלקו העליון של המסך ופשוט על ידי החלקה של אותה החלונית למעלה, ניתן להעלים אותה מבלי שהבן אדם השני ידע שסיננו אותו. וותיקי האייפון בוודאי זוכרים את התוסף CallBar שהיה זמין להורדה מחנות האפליקציות "סידיה", אצל המכשירים הפרוצים. אותו תוסף עשה בדיוק את אותו הדבר והנה מסר לאפל: נשמח שבגרסה החדשה תשנו את חלון השיחות הנכנסות, זה פשוט יקל עלינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קונספט מסך שיחות נכנסות באייפון. צילום מסך, צילום מסך
תוסף ה-CallBar שהיה זמין בעבר בחנות האפליקציות "Cydia"/צילום מסך, צילום מסך

ווידג'טים

אחד מהשינויים שאפל ביצעה עם השקת מערכת ההפעלה iOS 8 לפני שלוש שנים, הם היו הווידג'טים. תוספת קטנה שלטעמנו - גם קצת נעלמה ואף אחד לא באמת משתמש בה. בניגוד לווידג'טים האינטראקטיביים במכשירי האנדרואיד הפרוסים על מסך הבית, לווידג'טים של האייפון ניתן לגשת רק דרך וילון ההתראות. עוד באנדרואיד, ניתן לבצע פעולות שונות על גבי הווידג'ט, מבלי להיכנס לאפליקציה כלל וגם לקבל מידע מפורט יותר. אולי אפל באה לקראתנו עם הווידג'טים האלו ב-iOS 8, אבל זה היה מעט מדי וגם לא מספיק כדי שזה יהיה שימושי מספיק.

ווידג'טים באנדרואיד. צילום מסך, צילום מסך
ווידג'טים באנדרואיד קיימים כבר שנים/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully