וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טסלה האטה את המכונית שלי": נהגי טסלה מתלוננים על העדכון החדש

5.6.2018 / 10:07

עד כמה טסלה יכולה לשלוט על המכוניות? דיווחים ברשת על כך שטסלה האטה את המכוניות על ידי עדכון תוכנה. האם היא תעשה את מה שאפל עושה? ברגע שחיי הסוללה יורדים אז היא תאט את ביצועי המכונית?

על העדכון שמאט את המחשב כבר דיווחנו בעבר אבל העדכון הבא שחברת טסלה שחררה, גרם לנזק הרבה יותר גדול. בשבוע שעבר החלו להגיע דיווחים לפורומים של טסלה על כך שהעדכון החדש לרכב, גרם להאטה שלו. "זה נראה כאילו ההאצה של המודל 3 שלי נהייתה איטית יותר מאז העדכון האחרון", כתב אחד הגולשים בפורומים של טסלה. העדכון על פי הדיווחים, הגיע בעקבות המקרה בשבוע שעבר שבו מכונית טסלה התנגשה במכונית משטרה כשהטסלה הייתה מוגדרת על מצב "טייס אוטומטי". אילון מאסק, מנכ"ל החברה לקח את זה ברצינות ודאג לשחרר עדכון תוכנה שישפר את מרחק העצירה באופן ניכר.

טסלה מודל 3. צילום מסך, צילום מסך
המודל 3 של חברת טסלה/צילום מסך, צילום מסך

בדיוק כמו שהסמארטפון שלכם מתעדכן, על ידי עדכון מהאוויר, כך גם הטסלה מתעדכנת. למעשה, בחברת טסלה יכולים לעדכן לכם את הרכב מבלי שאתם יודעים ומרחוק. רק שהפעם, העדכון לא היה אמור לשנות יותר מדי בחוויה הכללית של הנהג, אך משתמשים ברחבי העולם מתלוננים שהמכונית הפכה לאיטית הרבה יותר. בעבר החברה שחררה אינספור עדכונים ששינו את העיצוב של מסכי המגע והוסיפו גם פיצ'רים חדשים לגמרי ובחלק מהעדכונים, אף שיפרה את צריכת החשמל שלה כדי לסייע לנהגים להתפנות מהוריקן "אירמה" שפקד את ארצות הברית.

"המכונית כבר לא זורקת אותי עמוק למושב כמו שעשתה קודם", כתב אחד המשתמשים ומשתמשים אחרים הוסיפו: "תהיתי את אותו הדבר בדיוק ובדקתי - מצב הרוגע לא פעיל והמכונית איטית יותר". דובר טסלה מסר לאתר The Verge כי החברה לא ביצעה שום שינוי באופן ההאצה של המודל 3 והמערכת נשארה זהה בדיוק כמו לפני העדכון. עוד בפורומים טענו הנהגים כי בעבר המכונית "זרקה את הראשים לתוך המושבים" ואילו כיום המכונית "כבר לא עושה זאת יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully