וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמילה מהסמארטפון ואנימוג'ים חדשים: אפל חושפת את iOS 12

פיתוחים חדשים המשלבים מציאות רבודה, אנימוג'ים חדשים לצד "מימוג'י" הנראים בדיוק כמוכם ואפליקציית תמונות משודרגת. כל העדכונים מאירוע המפתחים השנתי של אפל

טים קוק על הבמה WWDC 2018. צילום מסך, צילום מסך
טים קוק פותח את כנס המפתחים השנתי של אפל./צילום מסך, צילום מסך

אפל פתחה הערב (שני) את כנס המפתחים השנתי של החברה, WWDC 2018. זו השנה ה-29 שענקית הטכנולוגיה מעמק הסיליקון מקיימת את האירוע שמיועד בעיקר לאלפי המפתחים מכל העולם המגיעים לסן חוזה בקליפורניה, כדי להיפגש עם נציגי אפל. באירוע שארך יותר משעתיים, חשפה אפל את הגרסה החדשה למערכת ההפעלה iOS והציגה חידושים כמו שיחות וידאו קבוצתיות בפייסטיים, לראשונה תוכלו לדעת כמה זמן אתם מבזבזים בכל אפליקציה, אנימוג'ים חדשים ומימוג'ים, דמויות שיועצבו בדיוק כמוכם, התשובה של אפל לסמסונג שהשיקה בתחילת השנה את ה-AR Emoji. לצד המערכת החדשה, הציגה אפל גם מערכת הפעלה חדשה לשעון החכם, למחשבי המק ול-Apple TV.

אחרי שפתח טים קוק את הוועידה, עלה לבמה קרייג פדריקי, מנהל הפיתוח שהתחיל את האירוע עם חשיפת ה-iOS 12. "ניחשתם נכון, הגרסה הבאה היא ה-iOS 12 וזו כמובן תהיה גרסה חינמית". עוד חשף נתונים על מערכת ההפעלה הקודמת ושיתף כי תוך 7 שבועות בלבד, חצי מיליארד מכשירי iOS שודרגו למערכת ההפעלה iOS 11 בשנה שעברה וכי כיום 81 אחוזים מכלל המכשירים, מריצים את הגרסה האחרונה. כמו בכל אירוע, עקץ את גוגל כשאמר "זה קשה להגיד שיש להם (גוגל) באמת תוכנית עדכונים". הגרסאות החדשות לאייפון ולשעון החכם יהיו זמינות כבר בספטמבר הקרוב, בצמוד להשקת האייפון ואילו הגרסה למחשבי המק, תהיה זמינה במהלך הסתיו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

השלב הראשון בגמילה מהסמארטפון מתחיל בגרסה החדשה

אנחנו לא עוזבים את הסמארטפון ולפעמים מאבדים את תחושת הזמן מרוב שאנחנו באינסטגרם או בפייסבוק. אפל הוסיפה אפליקציה חדשה בשם Screen Time שתראה לכם כמה שעות בזבזתם על האייפון במהלך היום ותציג נתונים של כמה זמן בזבזתם בכל אפליקציה. עוד תאפשר אפל להגביל זמן קצוב עבור כל אפליקציה ובמידה ועברתם את הזמן הזה, תופיע לכם התראה. עוד ההורים יוכלו לקבוע מתי אפליקציות שונות יוכלו לפעול ומתי הן יהיו חסומות. עוד אפל עיצבה מחדש את מסך ההתראות וכעת ההתראות מאותה אפליקציה, יוקבצו להתראה אחת. בלחיצת כפתור, תוכלו לצפות בכל ההתראות, למחוק אותן ועוד.

הודעת ניצלת זמן בIOS 12 ניהול זמן. צילום מסך, צילום מסך
הגמילה מהאייפון, מתחילה בגרסה החדשה./צילום מסך, צילום מסך

אנימוג'ים, מימוג'ים ושיחות וידאו קבוצתיות

אפליקציית ההודעות קיבלה את העדכון החשוב ביותר, אנימוג'ים חדשים. אפל הוסיפה דמויות חדשות כמו רוח רפאים, קואלה, טייגר, דינזואר ועז. מעתה האנימוג'ים גם ידעו לזהות את הלשון. עוד הציגה גם את ה-"מימוג'י", דמויות שמועצבות בדיוק כמוכם ומגיבות לפי הבעות הפנים שלכם, מעין אנימוג'ים מותאמים אישית, לפי איך שאתם נראים. סמסונג חשפה בתחילת השנה פונקציה דומה בשם AR emojiונראה שזוהי הבשורה של אפל למתחרה הקוריאנית.

MEMOJI בIOS 12 מימוג'י. צילום מסך, צילום מסך
תכירו את המימוג'ים, התשובה של אפל ל-AR Emoji של סמסונג./צילום מסך, צילום מסך

פלטפורמת הוידאו והאודיו, הפייסטיים שהיא פופולרית למדי בגבולות ארצות הברית, זכתה לעדכון המאפשר שיחות אודיו וווידאו קבוצתיות. במהלך האירוע אפל הדגימה כיצד שיחות הוידאו מתבצעות ובכל פעם שחבר אחר מדבר, הוידאו שלו חוזר למרכז המסך. עוד יוכלו המשתמשים להשתמש באפקטים כמו אנימוג'י, סטיקרים, פילטרים ועוד. שיחות הוידאו הקבוצתיות יעבדו בכל הפלטפורמות של אפל ואילו בשעון, ניתן יהיה לבצע שיחות אודיו קבוצתיות.

פייסטיים קבוצתי. צילום מסך, צילום מסך
שיחות וידאו קבוצתיות, החל מהעדכון הקרוב לאייפון./צילום מסך, צילום מסך
seperator

אפשרות לתקשר על ידי ווקי-טוקי באמצעות השעון החכם

אפל אוהבת להתגאות כמה השעון החכם שלה משנה חיים ובעיקר - מציל חיים. כאשר החלו לדבר על השעון החכם, ציינו כי לאחרונה השעון הציל חיים, הודות לקישורית הדור הרביעי, כשהוזעק באמצעותו אמבולנס בעוד שהסמארטפון לא היה באזור.

בגרסה החדשה, התווספה פלטפורמה חדשה לתקשר בין אנשים, על ידי ווקי - טוקי. אפליקציה פשוטה שתאפשר לתקשר עם אנשים אחרים שעונדים את השעון. אפליקציית קיצורי הדרך שאפל הציגה לפני כן בעדכון לאייפון עושה את דרכה לשעון. כעת תוכלו להרים את השעון, ולשאול את העוזרת הקולית כל שאלה שתוכלו לשאול את האייפון שלכם עם המשפטים שהגדרתם ולקבל תשובה בהתאם. מעתה גם לא תצטרכו להגיד "היי סירי" בכל פעם שתרצו להפעיל אותה באמצעות השעון. פשוט תוכלו לקרב את השעון אליכם ולשאול את מה שאתם רוצים.

עוד תאפשר אפל חיבור של מכשירי כושר כמו אופניים או הליכון אל תוך השעון, כך שכל המידע שאביזר הכושר מפיק, יועבר אל השעון. לסיום, בסמוך לשבוע הגאווה שיפתח השבוע, אפל הציגה צמידים חדשים בצבעי הגאווה ולצידם, גם "פרצוף" חדש לשעון הכולל את הצבעים. הפעם לא תצטרכו לחכות לעדכון בספטמבר, אלא העדכון הנקודתי הזה יהיה זמין בשעות הקרובות.

אפליקציית הווקי טוקי בשעון של אפל. צילום מסך, צילום מסך
פלטפורמת מסרים "חדשה" בשעון החכם של אפל, הווקי טוקי./צילום מסך, צילום מסך

מצב חשוך וחנות אפליקציות חדשה - מערכת ההפעלה החדשה למחשבי אפל

אפל הציגה גרסה חדשה למערכת ההפעלה בשם "מואהבי", על שם המדבר שבקליפורניה. על פניו, נראה מערכת ההפעלה החדשה לא מצדיקה את עצמה אלא דווקא היה נראה שאותם עדכונים שהציגה אפל, היו מתאימים לעדכון תוכנה למערכת ההפעלה הקיימת. בהדגמה הציגו אפל כיצד הם משפרים את התכונות הקיימות כמו צילום המסך שהפך ליעיל יותר, לצד אפשרות צילום וידאו, אפשרות של חיבור מספר תמונות אל תוך קובץ PDF בלחיצת כפתור.

עוד הציגה אפל את פיצ'ר "המשכיות". בגרסה החדשה, תוכלו להשתמש באייפון כמצלמה של המחשב. כלומר, תוכלו לדוגמה במהלך מצגת, לבחור על צלם תמונה באמצעות האייפון, במקביל האפליקציה תפתח באייפון, תוכלו לצלם ושניה אחר כך התמונה תעבור אל המחשב. עוד הציג הדגמה של כיצד האייפון סורק מסמך ומעביר את זה בצורה מיידית אל המחשב.

לגרסה החדשה, אפל הוסיפה אפליקציות חדשות למק כמו מניות, אפליקציה להקלטת אודיו ושליטה על הבית החכם דרך המחשב. כל נושא הפרטיות שופר בגרסה החדשה ומעתה, ברגע שאפליקציות במחשב ירצו לקבל גישה למצלמה, מיקרופון, מיקום, לקרוא את המיילים שלכם, תמונות ועוד, תקבלו התראה לפני כן ותצטרכו לאשר את הגישה בצורה ידנית.

השינוי עיצובי המשמעותי ביותר שאפל ביצעה במערכת ההפעלה החדשה היא דווקא לחנות האפליקציות שעוצבה מחדש. החנות, מנימליסטית ופשוטה יותר מבעבר.

מערכת ההפעלה החדשה של אפל מתוך אירוע המפתחים השנתי 2018. צילום מסך, צילום מסך
"אינטגרציה מעמיקה יותר בין האייפון למחשבי המק"./צילום מסך, צילום מסך

גרסה חדשה למערכת ההפעלה של ה-Apple TV

הגרסה החדשה אותה אפל השיקה לא מביאה בשורות למשתמשים, אלא מביאה אפשרויות שנוגעות בעיקר לחברות הכבלים ולחברות העוסקות בבתים חכמים. אפל הוסיפה את פורמט האודיו המתקדם, דולבי אטמוס אך כדי ליהנות ממנו, תצטרכו גם לרכוש רמקול תומך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully