וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברו את האינטרנט: התגובה הגאונית של משרד החוץ הישראלי לחמינאי בטוויטר

5.6.2018 / 7:01

מזה שנים שישראל מנהלת מאבק על תדמיתה ברשתות החברתיות, בין אם זה באמצעות שגרירים או סלבריטאים ישראלים כמו גל גדות. בעקבות ביקורות של נתניהו באירופה, התבטא אמש חמינאי, מניהגה העליון של איראן בטוויטר נגד ישראל ובמשרד החוץ לא נשארו חייבים

ראש הממשלה נתניהו על קשרים עם ארצות ערביות והפלסטינים. לשכת העיתונות הממשלתית
"תמונה אחת בתגובה עשתה הכל"./לשכת העיתונות הממשלתית

נתניהו המריא אמש לאירופה כדי לדבר על שני נושאים "איראן ואיראן". בתחנה הראשונה, נחת בברלין ושם פגש את אנגלה מרקל ובהמשך יטוס לצרפת לפגוש את הנשיא עמנואל מקרון ואחר כך לבריטניה כדי לפגוש את תרזה מיי. הטיסה של נתניהו היא ניסיון שלו כדי להפעיל לחץ מצד המעצמות האירופאיות על איראן, אחרי שטראמפ הודיע כי ארצות הברית תפרוש מההסכם.

מזה שנים שישראלים רבים, באם זה שגרירים או סלבריטאים, מנהלים מאבק עיקש על תדמיתה של ישראל ובמקביל "למלחמה" שמנהלת ישראל על כך שאיראן תעזוב את סוריה, המנהיגים באיראן אחת לכמה שבועות, מתבטאים באופן פומבי באמצעות הרשת החברתית טוויטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"עמדתנו נגד ישראל היא אותה העמדה שתמיד נקטנו", כתב אמש מנהיגה העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי. "ישראל היא גידול סטרני ממאיר באזור מערב אסיה, שצריך להסירו ולסלקו: זה אפשרי וזה יקרה". על פניו, הציוץ של חמינאי אינו ומנהיגי איראן אמרו זאת פעמים רבות לאורך השנים האחרונות, אך הפעם, משרד החוץ מיהר להגיב וללא מילים פשוט שלח בתגובה גיף מסדרת הטלוויזיה המצליחה "ילדות רעות". הגיף מלווה בכיתוב "למה את כל כך אובססיבית לגבי?".

"תתנו למנהל המדיה שלכם העלאה, הרבה הרבה שקלים", כתבה אחת הגולשות בתגובה לציוץ של משרד החוץ. "מי שזה לא יהיה הוא גאון", הוסיף אחד הגולשים. מרקל אמש, הביעה את תמיכתה בנושא שכל כך מדאיג את ישראל כיום, התבססות איראן בסוריה ואמרה: "נעשה הכל כדי למנוע נוכחות איראנית בסוריה". כך או כך, התגובה של משרד החוץ אמש, היא אחת מהתגובות המוצלחות ביותר בזמן האחרון, אם כי ככל הנראה, שזה לא כל כך ישנה את תדמית ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully