וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפני קורס - אחרי קורס": ההשוואה של קידום בין מתמודדות האח הגדול שעוררה סערה

5.6.2018 / 10:49

פוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של רשת בתי הספר "קידום" חולל סערה כשהשווה בין שתי דיירות האח הגדול. הפוסט מאז נמחק, וגולשים רבים מחאו נגד ההשוואה המרגיזה. רק אחרי שעות רבות, בקידום פרסמו התנצלות בעמוד הפייסבוק

אמש פרסמה רשת בתי הספר "קידום", המתמחה בקורסים לימודיים כמו בגרויות ופסיכומטרי, תמונה שנויה במחלוקת שבה מופיעות מריה דומרק ולירז אסייג, דיירות "האח הגדול". בקידום ביצעו השוואה על רקע המראה של דומרק ואסייג ומתחת למריה כתבו: "לפני הקורס" ומתחת ללירז כתבו: "אחרי הקורס". ההשוואה שביניהן, על רקע המראה, עוררה את זעמם של גולשים רבים שלא נותרו חייבים והגיבו ברשתות החברתיות, בעמודים האישיים ובעמוד הפייסבוק של "קידום" שמצדם לא הגיבו לפרסומים הללו.

ברשת בתי הספר הבינו את הפוסט הבעייתי שהעלו ומיהרו להסירו, אך גולשים רבים הספיקו לתעד את הפוסט ולהפיץ אותו שנית ברשתות. יתרה מכך, "קידום" לא פרסמו אף התנצלות בעמוד הפייסבוק, למרות כל התגובות של המשתמשים. נראה שברשת בתי הספר בחרו להתעלם מהמקרה כלא היה. "עשיתי כבר פסיכומטרי אבל אם הייתי צריכה לעשות עכשיו - קידום הם האחרונים שהייתי הולכת אליהם רק בגלל הפרסומת השמנופובית הזו. מה נסגר", כתבה אחת הגולשות בדף הפייסבוק האישי ותייגה את "קידום". הגולשת דקל זרד הוסיפה: "חברה שמתיימרת להכשיר את האקדמאים, הרופאים ועורכי הדין הבאים, מכל הדברים שבעולם, לקחת תמונה של שתי נשים ולבזות אותן על בסיס משקלן, זה הכי טוב שהצלחתם לחשוב".

מקידום נמסר: "קידום מתנצלת על הפגיעה ברגשות שנגרמה מהפוסט שירד לאלתר. בקידום מועסקים ולומדים רבבות. החברה מחויבת לנהוג בכולם באופן שוויוני. אנו מתחייבים לבחון התנהלותנו ולפעול לטיפול בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully