וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו עלינו סיבוב: ההבטחה הגדולה של לנובו התגלתה בתור אכזבה ענקית

7.6.2018 / 8:34

לאחר שפרסמו טיזרים רבים, חברת לנובו הכריזה באופן רשמי על מכשיר הדגל החדש שלה. ובעוד שרבים קיוו למכשיר חלומי, נראה שבסוף קיבלנו עוד סמארטפון עם המגרעת המוכרת מהאייפון ומפרט בינוני

לנובו הציגה את ה-Z5. לנובו,
מכשיר הדגל החדש של לנובו - עם מגרעת/לנובו

במהלך החודש האחרון ענקית המחשבים לנובו שחררה טיזרים על מכשיר דגל חדש שיהווה פריצת דרך משמעותית בעולם הסמארטפונים. תאריך ההכרזה הגיע והאירוע התקיים בבייג'ינג בדיוק כפי שתוכן, רק שאותו מכשיר שהיה נשמע חלומי, לא הושק ובמקום זה גילינו עוד מכשיר שמשלב את המגרעת המוכרת מהאייפון ובמקום מכשיר שכולו מסך, קיבלנו עוד סמארטפון עם שוליים רחבים.

ה-Z5 של לנובו מגיע עם מסך בגודל 6.2 אינץ' עם יחס מסך 19:9, רזולוציית Full HD+ ומגרעת בקצה העליון, בדומה לאייפון 10 ול-P20 של וואווי. בלנובו כבר ידעו שאנשים רבים עתידים להתאכזב ובמהלך ההכרזה ציינו כי מדובר בסמארטפון עם המגרעת הצרה ביותר, שבמילא לא רצינו לראות מלכתחילה מעולם. עוד טענו כי למכשיר יחס גוף מסך של 90 אחוזים.

לנובו Z5 - הטיזר של החברה לצד ההכרזה במציאות. צילום מסך, צילום מסך
בצד שמאל הטיזר של לנובו; בצד ימין ה-Z5 שהוכרז/צילום מסך, צילום מסך

עד כה נשמע כמו סמארטפון שהוא בהחלט מבטיח, אך גולש בטוויטר פרסם תמונה של המכשיר בכף ידו ונראה כי מדובר בהבדל ניכר בין תמונת היח"צ למכשיר האמיתי. עוד ניתן לראות בבירור שהשוליים גדולים יותר ממה שהחברה רצתה שנחשוב.

בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 636, 6 גיגה זיכרון ומערך צילום כפול הכולל חיישן ראשי של 16 מגה - פיקסל וחיישן נוסף של 8 מגה - פיקסל לצד מצלמה קדמית של 8 מגה -פיקסל. עוד למכשיר סוללה בנפח 3,300 מיליאמפר-שעה התומכת בטעינה מהירה. מדובר במכשיר ביניים המגיע בעיצוב "יוקרתי", או לפחות כך החברה רוצה שנחשוב. עם זאת, מחירו די אטרקטיבי ובעולם יעלה כ-724 שקלים לגרסת 64 גיגה אחסון או 1,000 שקלים לגרסת ה-128 גיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully