וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני המונדיאל כך תחסכו כסף: טלוויזיות שכדאי להזמין מחו"ל

5.6.2018 / 12:13

המונדיאל עוד רגע מתחיל ומאות אלפי ישראלים הולכים לבלות שעות מול מסכי הטלוויזיה. אם אתם שוקלים לרכוש טלוויזיה חדשה, כדאי שתקראו קודם כל את הכתבה הזאת ותחסכו אלפי שקלים, באמצעות הזמנת הטלוויזיות מחו"ל

המונדיאל אוטוטו מתחיל ומאות אלפי ישראלים הולכים לבלות שעות רבות מול הטלוויזיה בצפייה ממושכת של המשחקים. לרגל המונדיאל וההבנה שאנשים רבים ירצו אולי להחליף את מסך הטלוויזיה, חברות רבות יוצאות במבצעים על מסכי הטלוויזיה אך לפעמים, מה שנראה לנו בתור מבצע אטרקטיבי, מתגלה בחיפוש קצר באינטרנט, באתרים בחו"ל, כפחות אטרקטיבי, גם אחרי עלויות השילוח והמע"מ לישראל. יניב קוטר, מבעלי חברת השילוח DealTas: "בשבועות האחרונים אנו עדים למבול פניות בכל הנוגע לטלוויזיות, אנו מבינים שגם בארץ התחרות גוברת, יחד עם זאת עדיין פערי המחירים משמעותיים מספיק על מנת להזמין טלוויזיה מחו"ל שתגיע תוך שבוע-שבועיים עד לפתח ביתכם.

ניתן למצוא באמזון אינספור מבצעים אטרקטיביים שכאמור, הופכים את הרכישה לאטרקטיבית יותר מבישראל, גם אחרי שקלול עלויות המע"מ והשילוח. אבל רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה, חשוב שתדעו שנושא האחריות הוא בעייתי וכי אתם עלולים להיתקל בבעיה במידה ותהיה תקלה בטלוויזיה, לצד הדברים הללו, חשוב שתבדקו שני דברים נוספים:

טלוויזיה LG. יחצ,
מהבדיקה שערכנו, נמצא כי כמעט ולא קיים פער ברכישת טלוויזיה של LG בחו"ל./יחצ

שימו לב שאתם רוכשים מרשת מוכרת ולא מסוחר פרטי באיביי. בדקו את האחריות ותנאי האספה לחברת השילוח, כמו B&H שמשכללת את המחיר לרבות השילוח בתוך ארצות הברית, לרבות מיסים מקומיים, כך שהמחיר שאתם מקבלים הוא המחיר שתשלמו בדיוק, לפני הוספת מע"מ בישראל של 17 אחוזים והמשלוח עצמו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עוד חשוב לשים לב למתח הטלוויזיה. בארצות הברית המתח החשמלי הינו 110 וולט, בעוד שבישראל המתח כפול, כלומר 220 וולט. לכן, לפני הרכישה היכנסו לנתונים הטכניים של הטלוויזיה בעמוד המכירה באמזון או בכל אתר מסחר אמריקאי אחר ובדקו את טווחי המתח. אם בכל זאת תרכשו בטעות או בכוונה, טלוויזיה שהמתח אינו תואם, תוכלו לרכוש מתאם מתח חיצוני. חשוב לשים לב שהמתאם אינו מתאם פשוט לשקע אלא יחידה נפרדת שמבצעת את ההמרה.

טלוויזיה סמסונג הקיר. סמסונג,
"תוכלו לחסוך אלפי שקלים אם תזמינו דגמים מסויימים בחו"ל, אך צריך לקחת בחשבון את נושא האחריות וההתקנה"./סמסונג

כדי לחסוך מכם את החיפוש הארוך, ביצענו ביחד עם DealTas את החיפוש עבורכם ומצאנו שלוש טלוויזיות שמשתלם להזמין מחו"ל במקום לקנות בישראל. כאמור, חשוב לשים לב לכך שבמידה ותהיה תקלה, תאלצו לשלוח את הטלוויזיה בחזרה לחו"ל על מנת לקבל את האחריות. עוד מהבדיקה שלנו עולה כי יש גם טלוויזיות שמשתלם יותר לרכוש בארץ, כמו הטלוויזיות של LG שהפער בין המחירים לישראל לעומת חו"ל הוא כמעט ולא קיים.

טלוויזיות של סוני - חיסכון של עד 3,200 שקלים

הטלוויזיות של סוני, נחשבות לאיכותיות במיוחד אך לצד זה, גם יקרות. הטלוויזיה הבאה הושקה בשנה שעברה ומדובר בדגם של שנת 2017 והיא תומכת בכל הפורמטים החשובים כמו 4K וטווח צבעים דינמי רחב. עוד מאפשרת הטלוויזיה תמיכה באלקסה, העוזרת הווירטואלית של אמזון. בארץ הטלוויזיה תעלה לכם 6,500 שקלים ואילו בחו"ל, הטלוויזיה עולה 998 דולרים, שילוח יעלה 99 דולרים נוספים ומע"מ יעלה 170 דולרים. בסך הכל, הטלוויזיה תעלה לכם עם משלוח עד הבית כ-1,266 דולרים כ-4,500 שקלים עד הבית. חסכון של 2,000 שקלים! לרכישה לחצו כאן.

ניתן להשיג גם אותו הדגם בדיוק אך בגודל של של 65 אינץ', במחיר של 6,600 שקלים מחיר סופי, עד הבית. אותו דגם בדיוק נמכר בישראל במחיר של 9,800 שקלים. כלומר מדובר בפער של 3,200 שקלים. לרכישה לחצו כאן.

טלוויזיה של סוני להזמנה מחו"ל. צילום מסך, צילום מסך
פער של עד 3,200 שקלים לטובת רכישת הטלוויזיה של סוני בחו"ל./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully