וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודו שאתם פשוט מפחדים להפסיד": ברשת צוחקים על ביטול הגעת נבחרת ארגנטינה

6.6.2018 / 9:12

אחרי שאוהדים ישראלים המתינו בציפייה רבה ליום שבת הקרוב, שגרירות ישראל בארגנטינה הודיעה אמש על ביטול הגעתה של הקבוצה לישראל. רבבות התאכזבו בעקבות הביטול אך תמיד יש גם את אלו שמנסים להישאר אופטימיים

השגרירות הישראלית בארגנטינה הודיעה אמש על ביטול משחק הידידות, המקדים למונדיאל שבין נבחרות הכדורגל הלאומיות של ישראל וארגנטינה. מדובר באחד מהמשחקים המצופים ביותר שהיו אמורים להתקיים בישראל. המשחק היה אמור להתקיים הודות ליזמים פרטיים שעבדו בשנים האחרונות על הבאת נבחרת ארגנטינה לישראל והודות ללוח הזמנים, או לפחות כך נראה, המשחק היה עתיד להתקיים ביום שבת הקרוב באצטדיון טדי שבירושלים.

הטירוף לקראת המשחק נראה עוד במכירת הכרטיסים כשמעל 90 אלף אנשים המתינו באתר שמכר את כרטיסי המשחק וכי תוך 25 דקות בלבד כל הכרטיסים אזלו. זו גם הייתה חגיגה לספספרים שמכרו באתרים השונים, כרטיסים למשחק תמורת לא פחות מ-4,500 שקלים.

עוד סביב הסערה שהקדימה את המשחק, תחילה הוא היה אמור להתקיים באצטדיון סמי עופר שבחיפה, אך במשרד התרבות והספורט, ראו את הפוטנציאל להביא את קבוצת ארגנטינה לירושלים והמשחק עבר בהתערבות המשרד, אל ירושלים.

אנשים רבים מבקרים את מירי רגב על כך שהתעקשה להעביר את המשחק לירושלים וזו אחת מהסיבות שהקבוצה ניצחה. הביטול אף הוביל את ראש הממשלה בנימין נתניהו לשוחח עם נשיא ארגנטינה אך הוא מסר כי אינו יכול לשנות את גורל ההחלטה. עוד נמסר כי ההחלטה לבטל את המשחק היא עקב איומים על חייהם של שחקני הנבחרת מצד ארגוני הטרור. מה שבטוח, המשחק בשבת כבר לא יתקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully