וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להביס את מיוזיקלי: פייסבוק מוסיפה יכולות ליפסינק לשידורים החיים שלה

7.6.2018 / 8:00

לאחר שאינסטגרם הוסיפה מוזיקה לסטוריז שלנו רק לפני מספר שבועות, ובכך הכריזה מלחמה על הרשת החברתית מיוזיקלי, חברת האם פייסבוק נכנסת גם היא לזירה ומוסיפה יכולות "Lip-Sync" לשידורים חיים

אחרי שהביסה את סנאפצ'אט, מסמנת פייסבוק מטרה חדשה: להביס את מיוזיקלי. אם לשפוט לפי העבר, נראה שלמיוזיקלי יש ממה לחשוש. פייסבוק הוסיפה פיצ'ר חדשם בשם "Lip-Sync" אל סרטוני הוידאו בשידור חי. בפייסבוק חתמו עם כמה מחברות התקליטים הגדולות ביותר כדי להביא שירים פופולריים כמו של דרייק.

לפני כמה שבועות דיווחנו כי אינסטגרם עתידה להוסיף מוזיקה לסטוריז ובכך להכריז על מלחמה על הרשת החברתית מיוזיקלי. ברשת החברתית, לוקחים שיר מוכר, עושים לו ליפסינק (כלומר סנכרון של השפתיים עם השיר), חושבים על רעיון לריקוד ומוסיפים אפקטים. מדובר באחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בקר בבני הנוער.

פייסבוק ליפסינק. פייסבוק,
פייסבוק מוסיפה יכולות ליפסינק לשידורים החיים/פייסבוק

במיוזיקלי יכולים להירגע, לפחות לעת עתה: השירות החדש של פייסבוק יעבוד רק בשידורים חיים ולא תהיה קטגוריה מיוחדת המיועדת לסגנון החדש שיגיע לפייסבוק. מיוזיקלי לעומת זאת, מאפשרת למשתמשים להקליט סרטונים קצרים עם מוזיקה, לערוך אותם ולעלות אחר כך לפיד באפליקציה וגם לשתף ברשתות חברתיות נוספות כמו אינסטגרם ופייסבוק. הפיצ'ר החדש של פייסבוק, יהיה מורכב יותר וידרוש ידע מקדים של הורדת הסרטון, חיתוך הקטע הרלוונטי והעלאתו מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מיוזיקלי הוקמה בשנת 2014 כרשת חברתית שבה אנשים יוכלו לרקוד ולשיר כשברקע מתנגנים שירים פופולריים או דיאלוגים מסרטים וסדרות. הרשת מאז הספיקה לצבור תאוצה וכיום רשומים אליה כ-200 מיליון משתמשים. ההצלחה של הרשת החברתית, עוררה את התאבון של פייסבוק ועל פניו, נראה שבמיוזיקלי צריכים לחשוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully