וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה הישראלית שתשדרג לכם את הווטסאפ

6.6.2018 / 11:01

אפליקציה ישראלית תשדרג לכם את הווטסאפ ותשים סוף לכל מי ששולח לכם הודעות קוליות בזמנים שהם הכי לא מתאימים. האפליקציה פשוט תהפוך את כל ההודעות הקוליות להודעות טקסט ותחסוך מכם את ההאזנה

יש לה מעל 100 אלף הורדות והיא תשים סוף לחברים שלא מפסיקים לשלוח הודעות קוליות בזמן הכי לא מתאים. לכולנו יש את החבר הזה שמתכתב רק בהודעות קוליות וגם אם נסביר לו שאנחנו בסרט או בהרצאה, הוא עדיין ימשיך לשלוח הודעות קוליות. אפליקציה ישראלית סימנה לעצמה מטרה אחת מאוד ברורה: להפוך את ההודעות הקוליות לטקסט.

האפליקציה "תכתוב אחי" הישראלית, תהפוך את ההודעה הקולית לטקסט. אנחנו מכירים האפשרות של גוגל ואפל להכתיב הודעה, רק שפה המנגנון הוא עשה בדיוק את הצורה ההפוכה: משנה את קובץ הקול לטקסט. זה נעשה בצורה מאוד פשוטה, מורידים את האפליקציה, מקבלים הודעה קולית, לוחצים עליה לחיצה ארוכה אחר כך לוחצים על "שתף" ובוחרים באפליקציה "תכתוב אחי". אחרי כמה שניות, תקבלו את הטקסט.

תרגום של הודעות הקוליות לטקסט. יח"צ,
"האפליקציה שתהפוך את ההודעות הקוליות לטקסט"./יח"צ

"יש תגובות מאוד חיוביות, יש כאב מאוד רציני לאנשים שלא אוהבים לשמוע הודעות קוליות, להציד את הסמארטפון לאוזן ולשמוע. לא תמיד זה ברור, לפעמים זו לא הסיטואציה המתאימה, לפעמים זה בסרט או בדיון. מה שעוד יותר חשוב ז שגילינו שזה מאוד עוזר לכבדי שמיעה", אמר רובי אביזמר, מפתח האפליקציה. "קיבלנו כמה תגובות מאנשים שלא שומעים טוב וזה מאוד עוזר להם".

האפליקציה זמינה כרגע רק למשתמשי האנדרואיד וניתן להוריד אותה כאן או לכתוב בחנות האפליקציות "תכתוב אחי". לצערנו, האפליקציה עדיין לא זמינה למשתמשי iOS והיא תושק בעתיד הקרוב.

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
"תגובות מאוד חיוביות בעיקר מכבדי שמיעה שהאפליקציה עוזרת להם"./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully