וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר שאף אחד לא חיכה לו: אינסטגרם תאפשר העלאת סרטונים באורך של עד שעה

7.6.2018 / 8:00

הרשת החברתית אינסטגרם מונה 800 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש וכיום מאפשרת העלאת סרטונים באורך מקסימלי של דקה. גם הזמן המקסימלי של דקה הוא די ארוך אך נראה שבאינסטגרם לא הולכים לעצור שם ולהרחיב את הזמן המקסימלי לעד שעה שלמה

אינסטגרם מאפשרת היום העלאת סרטונים באורך מקסימלי של עד 60 שניות, כעת על פי דיווח של The Wall Street Journal, אינסטגרם בוחנת את הזמן המקסימלי ועשויה לעלות אותו לעד 60 דקות. אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר ומונה כ-800 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש. בחודשים הראשונים שפעלה, אפשרה העלאת סרטונים של עד 15 שניות ואילו כיום ניתן לעלות סרטונים באורך מקסימלי של 60 שניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב פרסומי וידאו באורך של שעה ברשת החברתית אינסטגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

העלאת סרטונים במשך שעה עשויה לקרב מעט את אינסטגרם לפונקציונליות של הפלטפורמות כמו יוטיוב ואפילו מעט כמו פייסבוק, חברת האם. חשוב להדגיש שלא ברור האם זה בסופו של דבר יקרה, אך כעת דווח כי באינסטגרם בודקים את הנושא מקרוב. כיום הצפייה בסרטונים באינסטגרם מעת מייגעת, מכיוון שאין נגן אמיתי אלא פשוט סרטונים שפועלים ברגע שלוחצים עליהם או שמגיעים לדף עם סרטון. כדי לאפשר צפייה שהיא נוחה, אינסטגרם תצטרך לעבוד על נגן שיתאים לכך.

עוד דווח כי בשבועות האחרונים החברה ערכה פגישות עם יוצרי תוכן ומפיצים, חברות שותפות ועוד, על מנת לייצר ולעלות הפקות ותוכן שיתאימו לפלטפורמה. נראה כי בפייסבוק, חברת האם רואים את עלייתה של יוטיוב בשנים האחרונות וכמו שדווח כי היא עשויה להתחרות במיוזיקלי וכפי שעשתה עם סנאפצ'אט והשיקה את הסטורי, נראה שגם הפעם פייסבוק לא תישאר אדישה להצלחה של חברה מתחרה ותפעל כדי לשנות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully