וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חדש: "המייסדים של ווטסאפ שונאים לעבוד בפייסבוק"

7.6.2018 / 9:32

לפני חודש התפטר מייסד ווטסאפ, ג'אן קום מפייסבוק. על פי דיווחים, התפטרותו נוגעת לחילוקי דעות עם מארק צוקרברג בנושאי הפרסומות שבפייסבוק. כעת נראה שהמשבר עם פייסבוק היה גדול יותר ממה שחשבו, אחרי שהגיעו דיווחים כי המייסדים פשוט שנאו לעבוד עבור פייסבוק

למייסדים של ווטסאפ, ג'אן קום ובריאן אקטון היו מערכות יחסים מאוד מתוחות עם מארק צוקרברג ושריל סנדברג מאז שפייסבוק רכשה את פלטפורמת המסרים בשנת 2014 תמורת 22 מיליארד דולר. על פי דיווח חדש של ה-Wall Street Journal, המייסדים קום ואקטון ניסו להניע את פייסבוק מלהכניס את הפרסומות לפלטפורמה, בעוד שפייסבוק ידועה בתור פלטפורמת הפרסום הגדולה בעולם.

כעת נראה שחילוקי הדעות וחוסר שביעות הרצון של המייסדים מצד פייסבוק היא אישית וגדולה הרבה יותר ממה שהיה נדמה עד כה. לדוגמה, בהיבט האישי, המייסדים לא היו מרוצים מהמשרדים שניתנו להם בקמפוס של פייסבוק הנמצא במנלו פארק שבסן פרנסיסקו. עוד דיווח כי אפילו הקולגות קיבלו תנאים טובים יותר, כמו מקלחות מפוארות ושולחנות גדולים יותר. עובד נוסף שמאורע בפרטים מסר כי קום התבדח על אילוצי העבודה בחברה הגדולה ולעתים אף רב עם מרק צוקרברג ומנהלים אחרים על הפרטים קטנים, כמו הכיסאות שפייסבוק ביקשה שווטסאפ תרכוש.

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
בכל צחוק יש אמת: "התבדח על אילוצי העבודה בחברה גדולה"./ShutterStock

מעבר לחילוקי הדעות על השולחנות והדברים שמסביב, נראה כי הבעיות משקפות הבדלים עצומים בתרבות העבודה של פייסבוק. בסופו של דבר, לפני חודש ג'אן קום, מייסד ווטסאפ הודיע כי הוא עוזב את פייסבוק וברשת דיווחו כי עזיבתו מגיעה על רקע חילוקי דעות עם מארק צוקרברג. בעוד שצוקרברג מעוניין להכניס את הפרסומות לווטסאפ, קום התנגד בתוקף.

המייסד השני של ווטסאפ, בריאן אקטון, מעולם לא הצטרף לחברה ודווח כי הוא סירב להצעת פייסבוק להצטרף אליהם. עוד דווח כי מיד אחרי פרשת "קיימברידג' אנליטיקה" שבה דלפו פרטיהם של לפחות 87 מיליון משתמשים, אקטון פרסם בטוויטר שלו את האשטג "DeleteFaecbook".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully