וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנית Jabra בישראל משיקה את ליין האוזניות האלחוטיות Elite

7.6.2018 / 10:19

חברת ביקונקט השיקה בישראל את ליין אוזניות הספורט המוזל Elite של חברת האודיו המוכרת Jabra. האוזניות נטולות חוטים לגמרי, אוזניות אלחוטיות וחסינות למים. מחירן מתחיל ב-499 שקלים

ביקונקט, יבואנית מוצרי חברת האודיו Jabra, השיקה את ליין האוזניות Elite בישראל. סדרת ה-Elite ידועה בעיקר בשל היכולות האלחוטיות שלה (Truly Wireless)כלומר ללא חוטים כלל. חלק ממוצרי הסדרה כבר נמכרים בישראל וזוכים להצלחה גדולה. האוזניות יהיו זמינות בחנויות החל מסוף החודש הקרוב (יוני) במחיר התחלתי של 499 שקלים לגרסה ה-Elite 45e ו-799 שקלים לגרסת ה-Elite Active 65T האוזניות נטולות החוטים או 799 שקלים לגרסת ה-Elite 65e אוזניות אלחוטיות המגיעות עם קשת "המתיישבת" על גבי העורף וכוללות גם סינון רעשים אקטיבי.

ה-Active 65t הינן אוזניות נטולות חוטים שמתחרות באוזניות של B&O, האירפודס של אפל וחברות נוספות. העיצוב שלהן לטענ החברה, כולל מבנה נוח ויציב שלא זז גם בפעילות אינטנסיבית כמו ריצה או קפיצה. חיישן התנועה המובנה בשעון עבור פעילות ספורטיבית, ועוקב אחרי ביצועי המשתמש בפעילות הגופנית. לטענת החברה, האוזניות יהיו מסוגלות לספק כ-5 שעות של זמן סוללה, ובאמצעות כיסוי הכולל סוללה מובנית תוכלו לקבל 2 טעינות מלאות נוספות לזמן שימוש כולל של כ-15 שעות. האוזניות חסינות למים ואבק בתקן IP55 ומגיעות עם אחריות לשנתיים כנגד נזקי זיעה ואבק. מחירן יעמוד על 799 שקלים.

Jabra Elite Active 65t. יח"צ,
ה-Jabra Elite Active 65e/יח"צ

אוזניות ה-Jabra Elite 65e מגיעות בעיצוב הכולל קשת הנמצאת מסביב לצוואר. מטרתה לאפשר שימוש יומיומי פשוט ונוח עבור שיחות טלפון והאזנה למוזיקה. הן כוללות טכנולוגיית סינון רעשים אקטיבי באמצעות 3 מיקרופונים, ומעניקות סאונד צלול וברור ללא רעשי רקע והפרעות לשיחה. חיי הסוללה עומדים על 8 שעות במצב סינון רעשים אקטיבי ועד 13 שעות במצב רגיל. כמו כן, הן מגיעות עם אפליקציה שבאמצעותה תוכלו להתאים אישית את חותמת הסאונד של האוזניות לפי העדפתכם. גם הן עמידות למים בתקן IP54 ומגיעות עם שנתיים אחריות ותמיכה מלאה בכל העוזרות הקוליות הזמינות כיום. מחירן יעמוד על 799 שקלים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
Jabra Elite 65e. יח"צ,
ה-Jabra Elite 65e/יח"צ

אוזניות מדגם ה-Jabra Elite 45e גם הן אלחוטיות בדומה ל-65e ומציאות עיצוב זהה המאפשר נוחות בעת יצירת שיחות והאזנה למוזיקה. האוזניות מגיעות עם סינון רעשים ובאמצעות האפליקציה מאפשרות כיוון חותמת הסאונד להתאמה אישית. חיי הסוללה עומדים על כ-8 שעות והמנגנון המגנטי המצמיד את 2 האוזניות זו לזו בזמן שאינן בשימוש, מכניס אותן אוטומטית למצב המתנה החוסך בחיי הסוללה. הן חסינות למים ואבק בתקן IP54 ומגיעות עם אחריות לשנתיים כנגד נזקים כאלו. מחירן יעמוד על 499 שקלים.

Jabra Elite 45e. יח"צ,
Jabra Elite 45e/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully